Terngiang-ngiang


adoyai , aku rase macm menyesal pulak, ceh macam kes berat pulak, padahal pasai perfumes jek hee, tadi mase lunch aku g ngn teeja n olin p rengit, bukan nak jalan ,tapi hajat kiteorg nak bank in duet jek,aku bank in duet sbb aku order beg ,shhhh nanti MR.s marah kalau dgr  aku shoping jek * . lepas da bank in duet aku g singgah farmasi teman si teeja beli ape nth dia, lupe pulak. aku saje try tester perfumes sembur2 kat tgn aku, bila cium macm x besh bau nye, tapi bila da smpai opis, aku cium lagi mcm besh bau dia. Aku tak tau jenama ape, tp murah la Rm8.00 jek,* cehh bajek tanak beli sbb murah,mest bau dia sekejap* tapi baunye sampai sekarang ade. Dah aku terngiang2 baunye,  kalau malam nie aku termimpi2 sok aku nak p beli hahaha . tapikan kan kan aku baru suruh ma.su orderkan perfumes mcm mane nie, yg tue aku nak yang nie pun aku nak. adoi xley kawal nafsu semuanye aku nak, tauke jusco pn boleh bankrup..kuikuikui



Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.