Bila Dah Free teramat

Selamat petang semua!! beshnye kalau dapat makan pisang goreng petang2 nie ;)  aku hari ini tak kuar g mane2 pn sbb panas sgt kat luar tue, boleh mnyebabkan aku hitam sakit kepala. akibat dah xde keje nak buat aku main lukis2 doodle , bila da siap mesti aku ketawa sensorang sbb aku kelakar aku lukis doodlenye..hehe nak tgk tak? jnji jgn gelak. gelak dalm hati jek ekekeke :D


ce korang tgk kesian MR.S aku telinga jd kecik , n sopan jek pakai songkok hee sebenarnye aku tak pandai lukis doodle lelaki.. Lagipun aku mane la pndai lukis2 nie . .


Nie mcm cntik sikit kan, * Puji diri sendiri nampak*  nie pulak aku pakaikan cadigan  . . hihi

 


yang nie aku tergelak sgt2 bila tgk rambut mamat nie siyes macam sarang burung..hahaha tue yang aku buat dialog tue, pastu ketawa sorang2, sah kurg kewarasan nie..hikhik :D

Serius aku cakap nie la 1st aku lukis betul2 nampak mcm orang, sbb aku mmg tak pandai melukis langsung sbb aku bkn seni sgt pun. yang aku pndai pun lukis orang lidi jek. -_-'' , kesian kn aku umo 21 baru pndai lukis2 nie..ekeke 

korang mesti pandai lukiskan, meh la ajar aku lukis ;)

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

fiqah hamed said...

chomellah doodle tuh..fiqah lagilah tak reti lukis doodle langsung..

nak promote sikit..
Jom join sini (:
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/06/awesome-giveaway-by-aina-mansor.html

dan

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/06/segmen-tingkatkan-follower-twitter.html

MyMy said...

comel..
buatkn utk my juga hehehe

cikeyrah said...

hee.. ala bape comel lag lar my, kalau keyrah da pro baru boleh buatkan utk my..hehehe

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.