Mudah tapi....


Kerjannye senang tapi liat sikit nak buat, agak2 korang ape yer?? hee aku sebenarnye tak suke lipat kain, basuh kain, sidai kain aku suke tapi lipat kain adoyai lemah tulang2 sendi aku hihi, reject kalau Mak Mr.s tau  -_-'' . maaf yer ma.cik bukan mals cume liat jek hihi . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ni stok 2 ari punyer baju --''

Aku kalau lipat baju boleh buat aku ngantuk , nape lah xde mesin yg boleh lipatkan baju.  hihi kalau ade bagitau aku ea hee penyakit nie susah betol nak hilang, kadang tgk baju tue nak lipat, tp bila nak lipat mesti tido buat kerja lain dulu --''. tapi aku gagahkan juga melipatnye * ceh ayat macam kene ankat kayu balak jek *







Menangis mak Mr.s kalau tgk aku lipat baju mcm nie --''


*ehemehem , ade tak dikalangan korang yang mcm aku nie  lebih baik ngaku cepat hee ;)

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

MyMy said...

hohoo..
kena rajin2 praktis yerr lipat baju lpas ni hehehe

kalu tk, kesian mak Mr.S awak taw hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak suka jugak lipat, kalau jemur ok lagi. hehe

cikeyrah said...

MyMy :: hee, tue la menangis mak Mr.s tgk keyrah lipat baju mcm nie . . hee

Nurul :: same la hihi

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.