Nak Berbuka Apa Yer


ngntuknya  mata nie , cepatlah pukul 5 aku nak balik sihhh arini berbuka sensorang la nampaknya sebab ma.su n pa.su balik pahang, aku x ikut sbb esok kerja uwaaaa. petang nie nak makan ape yer untuk berbuka, gigihla petang nie aku nak masak, aku malas nak beli sbb xde yang aku suka kat bazar tue. semalam lauk berbuka kiteorang simple jek

Udang Sambal



sup sayur



jambu & pencicah .


besau x jambu nie


jambu tue besar sgt, aku kupas 2 biji tapi sebiji jek bila di potong2 dah jadi banyak, balik terawikh aku makan lagi buah jambu tue, lepas mkn tidur. baguskan aku hahah org puasa makin kecik, aku mkin beso  hahaha  nga dok pikiaq jek nak masak ae ptg nie hehe bg idea ckit boleh . 

hah lupe pulak tadikan aku dapat hadiah dari seorang blogger nie nnt aku update yer hee

jeng

jeng
.
.
.




Terima Kasih Sudi Baca :)

9 comments:

trah zain said...

wah, bestnye udang tu, pose2 ni, tergoda pulak..haha

SuparMan SuaRez said...

Waaa..hadiah Apa tue?? jeng..jeng..jeng..Huhu

Tinta Lana said...

Salam keyrah..

Hah..tak nampak apa2, nampak hadiah tu je,hahahah.

Beso nampaknya ^_^

putryteya said...

aceehh , hadiah ape la tuu ~

Chic Na said...

pandainya keyrah masak. huhu..

eh macam kenal je kotak tu. jengjengjeng.. haha..

Niesa said...

wahh..dpt hadiahh!!hadiah ape ka itoo??

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedapnya sambal udang tu... :)

Masha Meisters said...

hilang sabar lak tengok udang tu la....hihi

Cik Rongoks said...

jambu ! ^^

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.