Semua Ada Aktiviti . . . Tapi aku


Selamat Pagi Ahad semua !! korang dah bangun tido belum nie?? aku hari ini duduk rumah jek ngn adik sepupu aku kecik nie, ..yang lain semua ade aktiviti kat luar ,tapi aku jek yang tak ade. Ma.su aku kene jadi pengadil jemputan kat majlis story telling KEMAS, Pa.su pulak pergi hantar azim ke kelas Badminton jadi aku jek yang tak ada, so tinggalah aku ngan adib. Adib bangun pukul 9.30am terrus ajak aku sapan ko . 


tgk budak nie bangun2 terus makan , nasib baik dia tak melalak sbb dia kalau tak de ibu dia melalak, . tadi  ikut layankan aje mood dia nie. tadi sebelum ma.su aku g majlis tue dia beli sarapan kat luar dulu. Lagipun  yang lain semua ade aktiviti,.

 nasi lemak *makin berlemak-lemak lah aku makan *


budak kecik nie suke makan kuih yang dalam daun pisang tue, jadi  tadi dia layan makan kuih jek, aku suap nasi lemak dia xnak pun. pas sarapan aku mandikan & bukak kan chanel cartoon, jadi lagi tadi dia layan cartoon jek la, aku kemas2 umah n bilik. Tadi pas aku mop bilik , tgk2 dia dah tidur pun depan tv, senangkan jadi budak kecik nie, mkn,main dan tidur.


me & adib

* Hari nie korang buat ape jek??







Terima Kasih Sudi Baca :)

2 comments:

Che Rosliza Che mat said...

pagi2 makan nasi lemak ya hihihi

Natasha said...

cute ! alala =DDD

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.