Selamat Berpuasa semua !!



Alhamdulilah hari sabtu nie kita semua sebagai umat islam akan menyambut satu ramadhan, esok kite dah boleh solat terawikh, aku dah x sabar nie nak solat terawikh :) aku ucapkan selamat berpuasa kepada adik aku yang kt UITM jengka  tak dapat balik sambut puasa sbb dia ade aktiviti, kepada kwn2 aku dan kepada semua kawan2 blogger selamat berpuasa !!  semoga ibadah puasa kita diberkati Allah,amin. puasa bukan sahaja menahan lapar tetapi juga mata, tgn , lidah kita juga puasa , kurangkan la yer yang bagi suka bergosip tue..hihi 

Niat aku dalam bulan puasa kalau boleh aku nak khtam, insyaAllah..jum kita khatam sesama yer, terawih kalau boleh nak penuh tapi bg kaum perempuan mesti jarang penuh sebab bendera jepun naik tianng kan..huhu lagi satu kalau kat pergi bazar ramadhan tue kawal nafsu jangan semua nak beli nanti membazir tak habis pulak,hee aku la tue. 

sok jangan lupe pulak niat puasa, aku biasa niat lepas mgrib

niat puasa

-sahaja aku berpuasa esok hari kerana menunaikan fardhu ramadhan tahun ini kerana Allah taala-

Niat Berbuka Puasa
 
Ya Allah bagi Engkau aku berpuasa dan dengan Engkau beriman aku dengan rezeki Engkau aku berbuka dengan rahmat Engkau wahai yang Maha Pengasih dan Penyayang.



SELAMAT BERPUASA YER SEMUA SEMOGA IBADAH KITA DITERIMA ALLAH ;)



Terima Kasih Sudi Baca :)

8 comments:

babycomel said...

selamat berpuasa jugak.. puasa jgn nakal2 ye ;)

Cendol said...

salam ramadhan :)
semoga kali ni lbh baik dari sblm ni..done follow here :) tenkiu follow cendol

Natasha said...

salam ramadhan :)

izan mama mia said...

sllmt berpuasa...

Boni Kacak said...

selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak.. semoga puasa tahun ini dan kali ini lebih baikdaripada tahun2 sebelumnya :)

Cik Beruang said...

selamat berpuasa cik keyrah :)

Mohd Najib said...

selamat berpuasa ye keyrah..
p/s: blog pink purple ni dlm bloglist najib :)

http://mohdnajib27.blogspot.com/2012/07/salam-ramadhan-al-mubarak-1433h2012m.html

wawa abdullah said...

Salam Ramadhan dear~ Semoga ramadhan kali ini penuh dengan keberkatan.. :)

p/s: Jom join contest review sempena bulan ramadhan ini. Duet raya dan voucher menanti anda~ :)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.