B.A.D.M.O.O.D

Hai sayang-sayangku semua, selamat bercuti bagi yg bercuti selamat berkerja bagi yang berkerja hari sabtu  mcm aku nie --'' hari ni mood tak stabil sbb kekurangan tido huwaaaa


Aku kurang tido sbb semalam tlg n temankan teeja g majlis persidangan, Persidangan ape aku tak ley bgtau, kira majlis rasmi la. Function tue abz pukul 11.30 kot. pastue p singgah minum jap, aku order milo ais tapi yang sampai nes ais, xpela aku minum jek walaupun kurg suke --'' dan bila smpai rumah aku xley tido, terkebil2 mata aku,agak2 salah siapa , salah nescafe tue la, aku mane bole minum cafe2 nie kompem xley tido. 

muke penat --'' da jadi habit  pulak aku suke kembungkan pipi

Semalam sampai rumah kol 1.00 kot sbb temankan ma.cik nie g amek brg dia kat opis, sampai jek umah MR.s call, siyes mr.s marah, aku tau dia marah sbb dia risau, pastue rase bersalah pulak ngn dia sbb dia tunggu aku sampai umah baru dia tido. *minta maaf yer awk sbb buat awk risau *


Bila nak tido jadi x boleh tido kol 6 baru ley tido tue pun sekejap jek >,< dan akibatnye aku ngntuk, bila dah ngntuk aku nak marah2 pulak, ha kau td ade org call , pastu bnyak tanye lak kan dah kene marah dgn aku.

muke org badmood sbb kurang tido* nmpk tak mate aku da mcm Panda --''


kwn aku pun tadi gtau dia pun ngntok, aku kalau nak hilangkan ngntok kene bykkn bergerak nnt mcm segar sikit so tak bape ngntuk, nie yang nak buat senaman nie kat dalam opis hee




* Korang kalau kurang tido jadi badmod x mcm aku nie?



Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.