Bila Hari Hujan . .

hari 1 hari hujan jek, Bila dah hujan perut jadi lapar, bila dah lapar mule lah misi mencri makanan hee


Meh layan Apam pulang balik, sedap sgt apam balik nie lembut jek, isi dalamnye pun banyak. 

pendekkan entry aku haha


Terima Kasih Sudi Baca :)

7 comments:

izz iizza said...

sedap-sedap..lapau terus perut..

Arina Shamsul said...

saya pun suka gak makan apam balik ni dear..sedap time panas2 kan?hehehe..

follow sini :) jenpun singgah blog ye :)

Cik Rongoks said...

bestnye..suka kalau dia letak jagung banyak.hahha

cikeyrah said...

izz :: mmg sedap pun sis . .

arina ::betul tue time panas2 mmg sedap makan

cik rongoks :: dia mmg letak jagung banyak, sbb tue ramai yg beli ngn dia . .

eimah siti said...

wahhhh....feveret cik siti neyh....heheh...http://eimah2328.blogspot.com

Kira Kekuri said...

aku rasa, aku belum pernah makan la kuih tuh. ehee, yapp~ nama kita hampir sama :D haii! salam perkenalan :D

Che Rosliza Che mat said...

suka jugak apam balik hihihi

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.