Memerap . .

aku baru jek lepas memerap ayam untuk masak nasi ayam petang nie, ma.su panggil aku ckp awal lagi sekali tgk jam da pukul 3, ya Allah cepatnya masa berlalu,.. tadi adik sepupu aku relax jek teguk air masak, dia lupa puasa, yang aku tukang tengok pun tak tegur sbb aku pun lupa hari ini puasa hahahah

ayam yang sedang di perap , nak resepi ker?? hahah

selepas perap ayam aku bancuh untuk buat cucur udang pulak, aku kalau bab bancuh2 aku suke tapi kalau bab goreng kureng suke sbb tak tahan panas nk hadap kat dapur tue, dasar pemalas hahah


nie bahan2 untuk buat cucur udang

aku masa bancuh telan air liuh tgk udangnye..adoi dah makruh..hihihi nanti pukul 5 baru masuk dapur semula, tekak nie macam nak makan nasi kerabu, tapi kat bazar tempat aku nie tak de la pulak >,< mencik la mcm nie. 

Malam nie kite share2 yer gmbar makanan yang korang berbuka hari ini.. ;)

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

putryteya said...

waaa . dugaan puasa ni . nampakk sedapp ayam tuuu ...

selamat berpuasa keyrahh ! ;p

~MiZz Atie ZieYa~ said...

wah....mengliurkan

Wanieys said...

wah ayam perap lagi rajinnyer....sama mcm anak sedara akak lupa hari ni puasa tp nasib xdan makan lg hahhaaaa

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.