Lauk Simple

Alhamdulilah dah kenyang sudah hee, hari ini kat umah aku lauk simple jek nugget , ikan siakap 3rasa, tomyam & kailan belancan. hee





ikan siakap tue kuahnya kat kuali lagi hihi

simple jek lauk berbuka kiteorang hari ini, .dan begitu pendek kan entry aku. hehehe

Trimass kepada yang bg aku idea tue, ramai suggestkan aku buat kek, alamak!! elak Mak. Mr.s ketawa tengok aku buat kek sbb jujur aku cakap aku tak pandai bab baking2 nie, kalau lauk2 pndai jugak hee


Terima Kasih Sudi Baca :)

8 comments:

Sue PeLik said...

simple cik kirah?? banyak tuh! hihihi sedap2

Onitsuka_hana said...

hna cukup ngan satu lauk ja. tu pn xhabis.. kenyang minum air ja.haha

Pecinta pink^^ said...

yg pling simple tu la yg pling sedap:)

Chic Na said...

terliur tengok nugget tu. lama tak makan. ok jugak tu. masak rendang & ketupat utk bakal MIL. ;)

putryteya said...

ehhe , kalao teya lebih gemar buat kek . lauk pauk ni tak reti sangat

:)

cikeyrah said...

sue :: simple la nie hihi

hana :: tau xpe, kenyang minum air jek hee

pcinta pink : betul2

cik na :; tue lum hebat lg lar hihi

teya :;yeke, kite tak pandaila baking2

Nadia Elena said...

perghhhh..maveles ar.. =D

Niesa said...

terliur tgk tom yam..nampak sedap dan mesti sedap kan? =)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.