Rindu dia

 
Sebenarnya dah bape hari nie aku rindu sangat kat Mr.s dah 8bulan oke tak jumpe, meroyan aku kat sini, 
kadang2 aku malas nak layan perasaan nie, tapi tetap akn terfikir, aku selalu ckp kat hati nie sabar, tapi entahlah akan terfikir juga, korang mesti pernah rindu kt bf jugak kan, macm aku jugak aku rindu giler oke kat dia.


Sampai termimpi2 tau sbb aku rindu dia, kadang air mata nie meleleh jugak kalau dilayan rindu nie, sbb tue aku lebih suke  menyibukkan diri jadi xdelah egt  aje. ermmm aku rindu dia.

*awak saya rindu awak tapi saya xnak pun ckp kat text yang saya rindu awak ;(

Terima Kasih Sudi Baca :)

9 comments:

Onitsuka_hana said...

kalau rindu tengok lah bulan. .aiseh..

putryteya said...

teya pun tengah rindu gak ni . sama laa kita . hew hew

Chic Na said...

asal lama sgt tak jumpa? calling2 lah. :)

una imana said...

Una pun alami benda yang sama...tapi sabar je la...mungkin kesabaran itu akan membawa kebahagiaan..:)

Pecinta pink^^ said...

rindu itu siksa:(

Niesa said...

8bulan!gila x meroyan..lama tu..bkn sedap kalau sakit rindu ni..sabar k.. =)

cikeyrah said...

teya :: kite serupaaa hehehe

chic Na :: sbb jauh & masing2 bz :)

pecinta[ink :: mau tak siksa . .hee

niesa :: tau xpe, mmg nak meroyan jek nie hahah

Kesuma Angsana said...

wah merindu sakan ni!. hehe salam kenal dri KA n dah follow u yek 301

Cik Rongoks said...

sabar yer, hukhuk

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.