Menangis ke?

salam hari selasa peeps..rasa beshnya hari ini tak de koje nak buat, tapi jadi tak besh bila ade koje..sangat kejam kan ayat aku nie haha x pe incik boss tak tahu pun aku ada blog jadi dia tak akan baca punyer hee , tadi aku terjah blog Kesuma angsana , KA bg petua untuk tidak menangis bila mengupas bawang , sangat bagus petuanya utk aku sebabnya aku mmg meleleh air mata kalau kupas bawang merah hihi


Aku lebih rela kupas bawang putih yang kecik2 tue dari kupas bawang merah, hee aku pun dah lama cari petua mcm mane nak elakkan menangis bila kupas bawang merah, nasib baik KA ade bg petuanya, hihi  semalam ma.su aku suruh aku kupas bawang merah jek aku dah melelah air mata, last2 ma.su aku yang kupas..hihi nasib baik mak MR.s tak pernah tengok aku kupas bawg , kalau dia tengok mesti dia reject kan hahaha mata saya nie kan manja.ayat minta lempanggg nie.hee

Kalau ada kenduri2 bila rewang aku akan mengelakkan kupas bawang sebab malu wooo kalau ma.cik2 rewang nampak, mana tau ade yang nak jadikan bakal menantu, terus reject agaknya kalau nampak aku kupas bwg merah menagis, reject terus agaknye . . cehhh ada ke nak jadikan ko calon menntue tue . .hahahah xpe mak MR.s nak . .hee

sementara xde keje aku layan hindustan tau, cerita kabhi kushi kabhi gham koo, walaupun dah banyak kali tengok tetap menangis, adakah aku hati tisu..hihi nak tengok cerita hantu takut pulak sbb aku sorang jek kat opis.. tapi mmg tak la aku tengok cerita hantu,,hee

credit:


Terima Kasih Sudi Baca :)

7 comments:

Semut Senyum said...

hahaha... potong bawang sambil tengok cite hindustan sedih2... konon2 touching tgok drama pdahal potong bwg. ehhehe

Cik Rongoks said...

ika penah tgk org letak satu bawang kt hujung pisau sbb xnk bg pedih mata. then, kupas bawang lain.hikhik

Kesuma Angsana said...

tq dik !

Niesa said...

hehehe..kita ni bila xde keje je berblog..niesa layan 8jam plak..
boleh la baca petua x menangis bila kupas bawang ni..niesa pun sama gak..padahal kupas bawang mrah tu kecik n sebijik 2 bjik je..

Chic Na said...

memang slalu wat drama sedih bila kupas bawang merah. huhuhu..

Pecinta pink^^ said...

same la..kalo potong bawang memang pedih mata..hehe

Yumida said...

sama la...kupas sambil menangis teresak-esak...

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.