Satu Ramadhan :)

Alhamdulilah selesai solat terawikh hari ini, esok pergi lagi hee ;) hari ini korang buka ape? kat umah aku masak nasi ayam, puding, dan cucur udang,.air just air grape & teh o. kalau bulan puasa kami jarang beli kat bazar lebih suka masak kat umah, lagipun rakyat ramai kat umah nie, hee puas kalau masak, dapat makan byk kali, eh aku la tue hahahaha

 
Nasi lembu ayam

petang tadi kol 5 lebih goreng ayam ayang aku perap tadi, aku kan kuat berangan jadi terhitam pulak ayam aku nie hehe masa goreng tue telan air liuh jek, sbb bau nye sgt sedaaap hihi

puding

Puding nie ma.su aku buat, nie bawu lepas siap blum masuk dlm bekas lagi aku dah snap. aku kalau bab kacau takut sikt sebb nanti dia percik*alasan*

 

cucur udang

Cucur udang yang aku bancuh tadi menjadi, yang tukang goreng ma.su sbb dia nak bentuk2kan jadi bulat,konon2 nak macm kat kedai katanya ..hee

Tapi masa berbuka tadi , aku makan kurma & cucur udang dulu after solat mgrib baru layan nasi ayam..puding sahur la kot baru aku makan, sbb rasa knyang sgt mebi byk minum air nie..hee tadi g terawikh bawa adik sepupu aku si ecah, dia asyik bisik jek bila nak abz sbb da penat padahal baru 2 rakaat hihi tapi oke la tue dia baru umo 4atahun, dah boleh ikut imam, walaupun just bace al-fatihah :)

peace dari ecah ;)

korang buka apa hari ini ?



Terima Kasih Sudi Baca :)

No comments:

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.