Jangan Tengok!!


jangan tengok cerita seram sebelum tgk tidur, ayat tue sesuai untuk aku, sbb aku akan mimpi kalau tgk cerita seram ke cerita komedi ker hehe kalau cerita romantik mesti bestkan kompem dlm mimpi aku bawa watak utama hahahha semalam sebelum tidur aku layan harry potter, aku minat tgk harry potter dari 1st yang dia kecik2 lagi smpai yg dia kebeso tgk ratus kali pun tak kisah, x pernah bosan pun hee


so semalam aku layan harry potter yang season 2, tapi tgk x habis sbb aku dah Zzzz ,pstue boleh pulak mimpi harry potter tapi bukan harry, aku mimpi penyapu dia, dalam mimpi tue aku terbang guna penyapu tue, pakai baju kurung tau mase naik tue, hahaha ce bayangkan haha..tapi kan kan MR.s ade dlm mimpi aku tapi kejap jek..kesiaannn jadi watak smpingan jek..hihihi tue lar suke sgt tgk harry potter smpai termimipi2 tapi okelah dari aku mimpi hantuuuuuuu takot woo. Aku mmg x layan cter hantu sbb takut terbawa2 dlm tidur..kan besh kalau mimpi romantik2 sikit,,hahah

*Eh, ada orang tanya bila nak update gmbr Mr.s, nant aku update yer, sekarang aura nak update muke dia belum kesampaian hehee


Terima Kasih Sudi Baca :)

2 comments:

~MiZz Atie ZieYa~ said...

hahaha..zieya pulak..minat ronald weasley dari kecik smpai besar.... walau tak hensem tpi dah melekat dihati...pastu ALLAh tunaikan pulak muka exboy mcm dia..tpi tu la..xdak jodoh..heee

Chic Na said...

huhu.. dahsyatnya sampai termimpi2. jgn tengok citer hantu sudah. ;)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.