Sebatang pen boleh mencederakan . .


kerana sebatang pen nyawa boleh melayang . .ceewahhh kenapa aku cakap macm tue sebabnye sebatang pen dahi aku nie da berlubang, tapi tak lubang besar pun kecik jek hee tadi petang aku dok main2 pen tue sekali mcm mane nth boleh tercucuk kat tepi dahi aku, memula tak perasan berdarah tertiba mcm rase ade bnda mengalir aku try snap gune fone aku upenye berdarah dahi aku, pehh tajam jugak pen nie --''


banyak juga dara  darah yang keluar, aku dah la takut tgk darah, cehh baru ciput gini takut --''  aku nie kan fobia darah kalau nmpk darah byk sgt boleh pitam aku dibuatnye . . terus menjajau aku cari tisu, pastu terus basuh lukanye,  . balik rumah ckp ngn ma.su dahi aku dah berlobang dia pun naik pelik cm ne boleh tercucuk,  ..  ni disebabkan tgn aku xley dok diam ade jek bnda nak di pegang hohoho ha kauu tadi men2 pen terus tercucuk huhu terus takut nak mandi sbb pedih kan, eceehh ke mmg malas nak mandi hahah masa cuci muka tadi pehh pedih gler. nasib baik x giler hahaaa . .

* Mr. s ckp aku saje jek letak dakwat merah kat dahi aku, konon2 nnt dia kesian, pe derr nak letak mcm nie xde mkneye ..  saje la tue nak wat aku gado, cucuk kang dahi awak baru tau rasenye . .lalalala



Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

wah,ganasnye keyrah..
hehehe..

MyMy said...

bahaya laaa juga.. even pen pun boleh menyebabkan kecederaan yg melampau kalu tak berhati2 ok :)

so take care.. guna pen utk menulis yaa len kali hehee

~MiZz Atie ZieYa~ said...

bahayanyaa.a

cikeyrah said...

atiqah :: nie disebabkan tgn x geti dok diam tue yang tercucuk kat dahi nie hee

My ::pen skrg da boleh menjadi senjata tau hihi

zatie :: tau xpe hee

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kertas pun bahaya, nipis n tajam. pernah kena, pastu rasa pedih, tengok2 dah terhiris.

cikeyrah said...

nurul :: yang kertas pun qira penah kena, tapi x seteruk pen nie la hee

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.