Stress Dengan Diri Sendiri

Assalamualaikum

Bila tengok Gambar nie
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Aku Jadi stress sebab aku Makin  

GEMUK !!!

Mulai hari ini aku dah on diet, tapi kalau diet aku jadi stress , acaneer tue hee 

kawan2 tolong aku , beri tips mcm mana nak kurus

sobs sobs T.T

 




Terima Kasih Sudi Baca :)

10 comments:

PinkUmmi said...

elakkan mkn mlm keyrah...kalo sarap dan mkn tghri xpe nk mkn byk....tp mlm jgn mkn...akak buat mcm tuh je

nanieybarnieylurviey said...

yg penting harus disiplin :) jgn mam fast foods :)

cikeyrah said...

yeke . .ok noted. tq PU :)

Niesa said...

~_~ tak gemok la qira oi!!!ouhh..ni on diet nak pinggang ramping la ni ye..haaaa..

Chic Na said...

banyakkan makan buah dan cereal. :)

Hasrina said...

I wish i know. i pun ber bam bam nih

nur anis said...

tak dapat nak bagi tips..sebab masalah kita sama..T__T

tapi sekarang ni tengah amalkan skipping tiap petang, and kurangkan kuantiti nasik..tak tahu lah hasilnya macam mana..

Mieya Atiera said...

Makan nasi sehari sekali je. jangan lebih2. hihi, Mieya pon tengah on diet jugak.

are_lin@yu said...

comel apa keyrah ;-)..klu nk kcik lg baik keyrah diet cara sihat ..kwn akak dlm 2 bln mmg nmpk krus tp kna btl tekad ;-)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jgn mkn nasi n jgn makan malam :-)..haishhh cam susah jer nk diet hiks

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.