Siapa Suruh Minum & Trimas PU

Assalamualaikum

Aku betul2 kepala aku mcm nak migrain & rasa nak muntah , sebabnya aku ngangada pergi minum benda nie, aku mmg x boleh minum tapi teringin pulak nak minum, kesiann betul aku, so sekarang rasain akibatnya lorhh. >,<
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Minuman nie yang telah buat aku nak migrain & nak muntah  -_-''

Tapi nie sekarang aku bilas dengan air masak jek kat tekak aku, padahal aku minum baru 2 sedut , haihh aku nie mmg layak minum air teh O jek, jangan harap nk minum nescafe ker, kopi ker , lupakan je lah hasratmu keyrah.

Tadi aku Bw kat blog PU baca entry dia , Pu cakap dia nga download cerita adam & hawa, so aku pun tanya kat mana dia Download, so tadi aku tengok Pu telah menjawab soalan aku & dia telah ajar macam nak download cerita tue sekali. Terima kasih yer Pu sebab ajar keyrah, terima kasih banyak2 yer . . ;)) kalau korang nak download cerita tue korang boleh pergi SINI 

oke aku nak mendownload pulak

bye!

ha lupa pulak, aku biasa tgk adam hawa kat sini -> Adam & Hawa 




Terima Kasih Sudi Baca :)

8 comments:

aisya said...

nak mendownload jugak la cmni.. hehe

cikeyrah said...

Silaka kan ;)

Mrs Velentine said...

nescafe mmg buat migrain

nur anis said...

ehh..air fav saya tu..hehe

Ctie Anis Nisa said...

nisa memang kalah nescafe...migrain kalau mnum nescafe,bau pun dah sakit kpale..huhu..

eh,keyrah ni org pekan nanas ke?muke mcm biase nmpak la..hihi.. :D

Eiqa Almond said...

Memang nescafe buat kte lg pening. @_@
tapi berkesan bila nk study..
berjaga je sampai ke pagi.. hohoo

diba said...

tekk sy mmg xtrima nescafe..huu

PinkUmmi said...

lor nape minum kalo xbleh..kalo akak,akak takkan minum kalo air yg akak xbleh minum...

thanks wat entry nih utk akak...keyrah tanya so,akak jwb...hopefully keyrah puas hati..tak phm nti tny akak ye...

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.