Lemau & Tersimbah Minyak Panas

Assalamualaikum

selamat pagi semua, semoga hari ini lebih baik dari semalam, arghhhhh hari mata aku ngantuk sangat, mcm nak tidur jek >,< , padahal aku tidur tak ada lah lambat sangat , lebih kurang pukul 11.30 lebih gitu. Ke pagi tadi aku bangun cepat sangat, kan kan kalau dah dasar kuat tidur , tidur cepat pun tetap ngantuk hehehhe.

Jadi pagi nie aku sangat lemau, dah sarapan pun tetap ngantuk jugak, Semalam aku terkejut dengar ma.su aku cakap adik sepupu aku yang kat putrajaya , terkena minyak panas, umo marissa nie baru setahun lebih tapi agak ligat sikit lah, dia terkena sebab dia mencapai kuali yang tgh dipanaskn minyak untuk goreng telur, umie die cakap benda tue berlaku sekelip mata jek, tapi nasib baik umie dapat tepis kuali tue jadi terkena dekat badan , Tangan & kaki. 


Nie gambar yang ma.cik  aku upload kat fb, memang kesiann kan, ini budak mmg tak geti dok diam sikit, lagipun nak marah2 pun tak boleh perkara dah nak jadi .  Benda nie jadi tak sampai 2 min pun, umie dia tertoleh tempat lain, dia menyapai kuali tue.


Nie gmbar yang pagi tadi, nampak dah oke sikit, Alhamdulilah dia selera lagi nak makan, kalau tak nak makan susah jugak kan, tapi tak tahu berapa hari dia kene warded. Adik lain kali jangan nakal yer. :)  kiteorang semua panggil dia Adik. Semoga adik cepat sembuh yer sayang :)

InsyaAllah Malam nie aku terjah korang yer, semalam aku baru separuh yang aku BW  ;)

Terima Kasih Sudi Baca :)

12 comments:

iena_gie said...

Alahai cian adik.. semoga cepat sembuh ye adik (^__^)

Mrs Velentine said...

siannya adik..semoga cepat sembuh

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Atetete , keciannyaa , hope cepatt baikk laa yee ..

nur anis said...

kesiannya..sakit tu kena minyak panas....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

Ya Allah, kesiannyer..
Nauzubillah, terus teringat kat anak..
minatk simpangla perkara camni lg..

get well soon dear!!!

Chic Na said...

moga cepat sembuh marissa. :)

nanieybarnieylurviey said...

ala siannye.. kalau org bsar pun mau menjerit.. budak tecik comey ni mcm mne la.. :)

smga smbuh cpt dik.. :)

Mieya Atiera said...

kesiannya. Hope cepat2 sembuh

Sue PeLik said...

kesiannyaaa kat diaaa huhuhuhu. dah laaa comey jaaa huhuhu

rina mazlan said...

Adoi kesiannya... salam kenal :P

Kesuma Angsana said...

ala siannyer. moga cepat sembuh ye !

Hanif said...

Kesiannya....tegok gambar dah makan...dah sihat ler tu..
Nasib baik tak kena muka.

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.