Lambat & Macam Orang Minyak


 Assalamualaikum


Salam hari jumaat semua, semoga hari ini lebih baik dari semalam ,  hari ini aku lambat pergi kerja sebab pagi tadi kene hantar adik sepupu yang ecah tue ke skolah, memula aku dah sampai dah opis tapi tertiba mak.su call bagtau baju sekolah ecah tertinggal kat rumah, so aku kenalah patah balik ke rumah, ambil baju dia dan hantar ke rumah pengasuh dia. Sampai rumah pengasuh dia tunggu ecah siap2 sebab nak hantar dia ke sekolah, yang penting muka dia dah muncung jek sebab lambat, alaa cah lambat 15 min jek kot,lagi pun awk baru 4tahun, tak mananya cekgu marah awk lambat..hehhehe kakakmu yang lambt1/2 jam masuk opis rilex jek hehehhe

Semalam barang yang aku beli dengan blogger INI sudah sampai, eksited giler nak try pakai produk nie, apakahhh brg tue, jeng jeng jeng

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Inilah brgnya, semalam masa tengah text dengan kak.ayu, abg posmen pun sampai, gembira tak terkata hehehhe Balik jek kerja terus mandi2, eh tak lah , terus joging dulu, lepas joging mandi2, solat. Selepas solat terus tepek2 bnda nie kat muka, sebab aku geram dengan blackhead, whitehead kat muka aku nie, geram jek tengok ><.


Comot gila aku pakai, hahaha nie adik aku yang snap, dia ckp dah mcm org minyak ;P aku bila tengok muka aku sendiri nak tergelak sebab mcm ape entah hehhehe semalam kak.ayu ckp bgatau kesan bila pakai nie, oke hari ini aku nak kongsikan dengan korang semua yer.
  • Mask Nie sangat kuat, tanggal semua ape yang ada dekat muka korang tue. 
  • Blackhead & whitehead aku pun dah kurang sikit di bahagian ZOne T.
  • Kulit terasa licin jek selepas pakai mask nie.

Aku sangat puas hati dengan  charcoal Mask nie,selepas nie aku tak payah la setiap hari kat bilik air dok picit hidung nie heheh pkai jek charcoal mask nie kompem blackhead & whitehead ni pun ikut tanggal sekali ;) .

Bagi Sesiapa yang nak mencuba charcoal Mask nie, boleh lah order dekat  Kak.Ayu yer, tak rugi pun korang try charcoal mask nie, lagi satu harganya pun sangat berpatutan, sebab bagi aku harga yang kak.Ayu jual nie sangat berbeza dengan org2 lain jual. :)

Okaylah aku nak buat kerja yang melambak nie, hari ini aku mcm geram pulak dengan kerani agent insurans lagi satu nie, sibuk sangat  suruh aku bank in duit insurans, padahal customer belum bayar lagi. Takot sangat aku bawa lari duit tue, wat de hell. Sakit hati pulak rasa bila asyik call jek, bila nak bg duit,mcm mana nak bg customer jek belum jelaskan bayaran lagi, xkan nak bagi duit aku pulak >,<


Terima Kasih Sudi Baca :)

7 comments:

Chic Na said...

cik na pun dah cuba malam tadi. anak buah nangis2 tengok. nak gelak pun tak bleh muka dah keras. haha.. best kan pakai tu. :)

are_lin@yu said...

wahh dah cuba ya..hihi..nipis keyrah pkai..klu masa tnggal npk semua oklah..akak pkai tbal sikit..hih..tq keyrah buat review ni..2kli smngu ja tau..hehe

cikeyrah said...

Cikna :: tegang gila kan, yang adik sepupu qira terus xnk masuk bilik sebab takut hehehe . .adik qira pulak buat lawak, nak ketawa pun tahan2 . .

kak.Ayu :: ingat lepas nie nak pakai tebal2 lak hehe tq ya kak..sangat puas hati dengan charcoal mask nie :)

nanieydotcom said...

harap2 ari ni da smpai brg dri Ayu :) hee..semua yg review bgus2.. xsbr!!

nur anis said...

sekali tarik tu, memang sedap gila kan..:)

Mrs Velentine said...

wah dh cuba..ok ker?

Noor Atikah Ramli said...

bagus jugak nie.hohohoho

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.