Cemburu & adib

Assalamualaikum

Selamat pagi uollss, dah nak dekat 10 pun hehehe.. Hari ini aku rasa sakit kepala lar, macam nak demam pun ada. berdenyut2 kepala nie, harap jangan lah migrain. kalau migrain aku tak boleh buayt kerja nanti :( . Pagi tadi pun sarapan roti tisu tapi tak abz pun sebab rasa mcm tak sedap. Tapi aku dah telan active fast, harap oke :) . lagipun dekat rumah aku ramai yang demam, mebi sebab cuaca yang tak menentu kot.


Bila tengok gambar dekat atas nie dah macam aku pulak hehhehe, Aku Orang yang kuat cemburu oke heee :P Mr.s dah sedia maklum aku nie kuat cemburu tapi  cemburu aku bertempat . i tak cemburu membabi buta jek. Mr.s kuat menyakat aku, kadang2 geram jek dengan dia.

Mr. S : Tgh bersiap2 nie.

aku : Nak pergi Mana??

Mr.s : Jumpe Kawan Jap

Aku : Lelaki atau Perempuan

Mr.S : perempuan 

Aku : Oke * merajuk*

Mr.S : oke , nak jumpe la nie.

Aku : Cakap betul2 lelaki ke perempuan ?!! * Marah *

Mr. S : Mcm ne nak ckp kan kite tgh Mesej hee 

Aku : ermmm

Mr.s : kawan lelaki la sayang. tu pun nak marah2.

Aku : tak marah, tanya jek.

Dia memang suka menyakat aku, kadang sampai aku nak nangis pun ade. nasib baik jauh kalau dekat dah lama aku cubit perut dia yang bambam tue hahahha Mr.s tue kadang dia ade cemburu jugak tapi dia pandai cover2, eleh egt saya tak tau ker?? hahahha 

Okaylah aku nk stop dulu, makin sakit pulak kepala nie,.nak muntah pun ade tengok lappy nie lama2 , sebelum tue meh layan video adib semalam, dia tengah layan makan mamee, padahal tue mamee aku, dia amek dalam beg aku. ibu dia tak bg makan jajan sangat, so dia makan kat dalam bilik aku hehhehe


video

jangan pening pulak tengok video nye, sebab senget hehe

Terima Kasih Sudi Baca :)

13 comments:

nur anis said...

saya pulak kurang cemburu..haha..coz i know him better..^__^ tapi si dia pulak yang cemburu lebih..haha..terbalik pulak..

dya bunga said...

haha..kalau dya pun cm anis tu..kureng cemburu.haha

Mayang ABDUL RAZAK said...

Ishh kena ada Jeles menjeles ni .. pengikat kasih sayang.. tapi jgn le ober sangat kannn...

Momo said...

jgn over jeles ye...parah nanti...

wan nurul hezrina said...

nurul tak lah tak cemburu ada gak sifat2 tapi terkawal lagi..hubby plak ada gugak kot.hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak skang ni dh xcemburu lg hiks

PinkUmmi said...

suami akak kuat cemburu, akak pun sama...tp lg kuat cemburu suami akak la...hahaha

Mieya Atiera said...

Yup, betul tu. Nak cemburu biarlah berpada-pada.

Hanif Idrus said...

Cemburu tu tandanya sayang..tu normal.
Aku yang dah kahwin ini pun ..kalau aku berbual ngan operator perempuan..kena tengok kiri kanan takut bini nampak..hehehhe
Kalau nampak sure cemburukan..padahal hanya berbual...pompuan itu normal...

Chic Na said...

lagi suka merajuk lagi suka la si dia menyakat. :)

Niesa said...

cemburu tu kan sweet utk pmpuan..hehe..tp kalau terlampau cemburu tu ssh la kan?

syiela said...

marah2 sayang :)

Hasrina said...

harus mcm tu,....hik. i lagi teruk kadang2 minta bukti gambar,,, :D

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.