Lebam , Luka & tembam

Assalamualaikum

Selamat pagi semua , hari ini semangat update blog pagi2 sebab jap lagi nak mulakan misi buat kerja ade depan mata nie --'' , Hari ini geram betul la aku, nak pergi kerja boleh pulak belt aku hilang, mebi aku salah letak kot, dah la jeans aku nie semua longgar kat bahagian pinggang * bajet ramping* hahahhaa tapi ketat kat peha hahahha, nasib baiklah ade belt lain, tapi aku suka pakai belt yang biasa aku guna tue . Sebab dah cari belt pun lambat, jadi aku pergi kerja pun jadi kelam kabut , mencik tau mcm nie >,<.

Semalam pulak masa aku nak jumpe kawan aku boleh pulak tangan ter . . ape ea, terlanggar pintu kat opis aku tue, memula rasa mcm tak sakit tapi bila aku nak bawa moto rasa sakit gila, aku tengok dah lebam dah, balik rumah aku tuam2 la kat tempat yang lebam tue, bukan setakat lebam tapi package sekali dengan bengkak. Bangun tidur pun rasa sakit lagi.

haa, kat tempat aku bulatkan tue yang lebam & bengkak, tapi mcm tak nmpak sangat  kan, sebab aku lebamnye bila disnpa mcm x nmpak sangat.

Semalam jugak jari Mr.s aku terkoyak sebab terkena tukul besi, Org nak tukul paku tapi dia tukul ibu jari dia, bagus sangat yer. 

Aku : Awak kat mana nie

Mr. S : Abg kat Hospital nie

Aku : La , Napa?? * risau *

Mr. S : pergi cuci luka kat ibu jari nie.

Aku : Kenapa dengan  jari tue??

Mr.s : Terkena Tukul Besi, tertukul kat ibu jari

aku : mcm manalah bole kena , cubalah buat kerja tue bla bla bla * bebel*

Mr.s : Dah nak buat mcm mana, dah Nak Jadi.

Aku : Banyak tak darah kuar??

Mr.s : Banyaklah sampai menitik2

Aku : owhhh.. kalau saya dah pitam tengok darah tue

Mr.s : Kalau abg jadi ape2 nanti depan awk, tak taulah ape nasib abg

Aku : Kenapa pulak?!

Mr. S : Yelah , mana lah tau sy terluka sampai pengsan ke, agaknye awk pn pegsan jugak kot tgk darah saya.

Aku : Ala tak ada lah pitam terusss,

Mr. S : betoi ker?

Aku : Betul abg, kalau utk awak  saya boleh buat yang penting awk selamat :)

Mr.S : Yeke, baguslah kalau awk janji dengan saya mcm tue ;)

tolong jangan muntah hijau yer, kami mmg gedik sikit hahhaha Drama betul Mr.s tue, siap nak luka sampai pengsan, hahha aku mmg takot ngn darah, sampai memberb aku ajak derma darah, tapi aku tak sedia lagi, tapi sebenarnya aku takut tengok darah hahahaha tengok mcm sama kan kiteorang kan , aku lebam kat tangan dia kat ibu jari, sehati sejiwa kata kan..huahuhahua :P

Hari ini dah 2 oktober, so lagi sebulan lagi aku akan jadi ____________ (isi sendiri ) setiap pagi bangun tengok pipi sendiri, alamak!!!! makin tembam oke, stress tengok pipi sendiri. ade tak petua nak kempiskan pipi, sedih tengok pipi sendiri hehehe




 haaa..tengok nie dah mcam kuih pau yang sedap di makan tue.

Dah setiap pagi aku tengok pipi aku nie, makin tembam ke tak , kwn aku pun boleh stress bila aku tanya soalan yang sama setiap hari, sampai dia cakap tak payah makan lepas nie, sangat kejam!! hahahha

tapi gambar yang kat bawah nie lagi stress & menangis aku tengok, napa pipi au makin naik uwaaaa
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.

.

.
..
.
.
.

..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Mari nangis berjemaah tengok ketembaman pipi aku nie >,< , kalau ada petua untuk kempiskan pipi aku nie , meh la habaq mai kat aku.

Misi Menghabiskan buku Adam & hawa terkandas sebab tertidur ;P


Terima Kasih Sudi Baca :)

7 comments:

hnahdy said...

nasib tengok lebam x pengsan :P

Crew Fathi said...

haahaha... apa2 pun tuam aja dgn tuala basah.. tapi ambil air yg suam2 ok.. ^_^

Mieya Atiera said...

praktis sebut huruf aeiou, kira macam exercise untuk pipi la. Selain tu, boleh jugak letak dua2 tapak tangan dipipi sementara siku di atas lutut. Buat lah hari2 dalam 15 minit ke.

Kesuma Angsana said...

sweet jer & tq for yr support ye sgt2 KA hargai saat2 mcm ni

syiela said...

biarkan aje.. pipi tembam itu menawan :)

Chic Na said...

takdela tembam sgt tu. sedang2 je. hihi..

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

suke tgok org pipi tembam.. comel jew..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.