Sepatutnya Bulan Puasa Ia kempis . .

 
haihh aku nie makin bulan puasa makin bolat pipi aku nie, sepatutnye makin kempisss nie makin bolat pulak >,<  tadi boring2 aku main snap2 pica aku, sekali tengok ya Allah bulatnye pipi aku, nie yang nak buat senaman pipi nie hee mcm mane ea nak hilangkan bolat di pipi nie ade cara2nya ke ngehngeh :p meh tgk pipi muke ahkak yang bolat ini  . .

jangan terkejut oke :P

see, kebolatan dipipi makin meninggi >,<

tertiba macam skema kan,  .


Ayoyo makin bulat la pipi nie ,nak buat mcm mana nie lagi bape hari nak raya nie, nnt nak shoot kat pagi raya ,bolat jek tgk pipi ahkak nie . .hee tapi Mr.s suke sbb dia cakap comell auwwww habislah dah perasan pulak aku nie . Dah macam kuih pauu pun ade gak nie hee okelah nak g wat keje , pedih hati tengok kebolat pipi sendiri >,<

Terima Kasih Sudi Baca :)

9 comments:

Wanieys said...

ala xboolat mn pun...comel jer tgk hihi

QasehnyaRania said...

biarkan je bukan selalu keyrah ..bulan posa mknan sedap2 kan..hehe

Pecinta pink^^ said...

hehe..biasa je tgok..mcm la slalu tgok an..kinkih

izan mama mia said...

bulat ler cantik..kalau cengkung lagi..tak lawa...selamat menyambut hari raya....

Cik Anis said...

hehehehehe

Chic Na said...

ok pe, comel la bambam. huhuhu..

adibahfaizah said...

awww. bulat itu comel, baru ada seri nak raya :D hehe

Hanif Idrus said...

hehehehe....bulan posa bukan diet time tapi makan time...hahahah

Onitsuka_hana said...

pipi je bulat. cute pa..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.