Doa & Iftar

selamat hari nuzul alquran , kat johor takambil cuti nuzul alquran nie, jadi haruslah kerja hee yang aku tau kelantan, pahang & terengganu ambil cuti nuzul alquran nie, ke ade negeri lain yang ambil jugak ?, kalau ada bgtau aku yer. Semalam aku dapat berita , anak murid ma.su aku sekarang dalam 50% kat ICU, mase hari sabtu lepas eksiden dirempuh kereta, kite doakan semoga dia sembuh yer, aku sedih jugak dengar walaupun tak kenal, ma.su aku cakap budaknya baik, pelajar top 5 & target sekolah 5A upsr tahun nie. Makin nak dekat raya makin ramai pulak yang eksiden, jadi bagi kite haruslah berhati2 yer kawan2ku, sayanglah nyawa anda kerana orang dikelilingi anda sangat menyayangi anda. :)

Minggu lepas aku ada cakap kan nak beriftar dengan member rapat mase form 5 kan, dah 3tahun lebih kot tak jumpe, sekali jumpe minggu lepas, semua dah lain beb hee, masa jumpe kecoh dibuatnya , bergosip aje kejenye hee org lain semua tengok kitorang sebab bising hee kiteorang berbuka di Pizza Hut jek, .



nie baru separuh makanan, tak cukup meja kiteorang hihi


air aku dua oke hee tamak tak aku hihi

My BFF zyla ,Lina & Yaya

My BFF Izwa



Kami :)


Candid :D

lepas berbuka , solat pastue pergi singgah ekspo ramadhan, rambang mata aku dibuatnya , harga pun not bad, nak beli tapi terfikir baju raya baru beli hee kawal nafsu jugak masa kat situ tapi tercundang aku tergoda dgn 1 kasut nie, murah giler rm20, tapi cantek mcm harga rm200 lebih hee jadi aku pun beli..hihi memula sorok2 dgn ma.su tapi dia nampak sudah , nasib baik dia tak marah sebab aku nie suka kumpul kasut tapi tak pakai, kan membazir namanya tue hee esok adik aku ajak pergi situ lagi, dia pulak nak tengok , harap aku tak tergoda hahahah jum layan gambar lagi ;)



sebenarnya ade dua kemera jadi sde yang tgk lain :p

aku pun tak tau aku tunjuk ape hee


sebenarnya ade gmbr lagi tapi si yaya belum email lagi gambr yang lain, aku update gmbr yang ade pada aku jek dulu, nak tunggu ma,cik tue dah raya baru bagi hehe walaupun sekejap kiteorang jumpe tapi rasa seronok sangat, xpe raya dgrnya nak raya sesama, tapi aku tgh fikir sebab aku beraya kat kuantan takut x dpat join . baju raya aku dah bertukar warna hari tue nak pilih kelabu kan, sekali tue terminat warna kuning pulak hee

* Ehem2 blogger Hanif Idrus suruh aku buat video, untuk korang dengar suara aku nie doraemon atau tidak hee malulah teman kuikui :P



Terima Kasih Sudi Baca :)

10 comments:

Aliff said...

sedapnyer makanan..:)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Comellnyaa merekaa.... hiii:) Yeee , blog yana tuu , mesti laa yana editt sendiri , hehheee:) Kenapa ??:) Weheee . Nak bagi kritikan kerr ? Sila sila!:)

Haryati Faizal said...

penang cuti jugak! hihihi...sedapnya bukak pose ngan pizza...

Chic Na said...

seronoknya dpt berbuka ngn kawan2 lama. cik na pun cuti. hihi.. ;)

adibahfaizah said...

Uishhhh, tergoda tengok pizza tu .
suka jugak kaler kuning <3. hihi

Hanif Idrus said...

Memang best dapat jumpa kawan-kawan lama yek....

Alamak Cik Keyrah...ambil serius video yang saya kata tempoh hari..hehehehhehe

Liza Razak said...

bestnye berbuka kat pizza hut :)

QasehnyaRania said...

mornink keyrah =)
ala,bestnya hang out ngn frenz..
tapi skrg dah susah sbb masing2 jauh ..huhu rindu...

Nur Lavender said...

perak dgn selangor cuti jgk..:)

Niesa said...

terliur tgk pizza!hehe..kt srwk xde cuti nuzul quran..kesian btul..

#ehem2..tapi kan suara doraemon la comel!serius!

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.