Meruntun Hati



Aku kalau tengok iklan kat atas mesti menangis sebab aku rindu kat abah :'( , Bila Makin nak dekat raya mesti hati aku rasa sedih jek sebab aku rindu sangat kat mereka berdua. Semalam bila tengok iklan nie, automatik air mata aku meleleh .

Bagi yang masih ada ibu bapa sayanglah mereka, mereka bukan nak wang ringgit anda tetapi mereka nak kasih sayang anda .

'' Dan apabila tertutupnya ibu kamu maka hilanglah satu keberkatan disisi Allah iaitu DOA seorang IBU ''

Terima Kasih Sudi Baca :)

8 comments:

QasehnyaRania said...

ya betul tu keyrah..

macam kita juga perlukan kasih sayang ibu bapa,ibu bapa juga masih perlukan kasih sayang anak2 walaupon tak penah tunjukkan segala perasaan yg terbuku dihati mereka.tapi seorang anak perlu tahu

Pecinta pink^^ said...

hmm:(

Pecinta pink^^ said...

hmm:(

Sue PeLik said...

jangan laaa nangesss hukhukhukhuk

Chic Na said...

tak nak tgk takut nangis. :(

jangan sedih tau. doakan arwah tenang di sana.

wawa abdullah said...

hukhuk..wawa tengok pun menitis air mata..teringat kat abah Wawa jugak.. T____T

~Sweet Honesty~ said...

tak dpt bayangkan kalo ibu dh xda..

Azwa said...

uhuhuhu sniff sniff...sebak jugakla tengok iklan ni :'(

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.