Saya Tak Ganaslah

selamat malam semua, semoga malam 10 terakhir ramdhan kite dapat memperbanyakkan amalan :) cewaahh dah ustazah pulak hee hari ini aku rasa ngntuk sangat dari siang smpailah sekarang, aku kalau baru baik deman mmg cmtue macam lemau sikit . 

sebenarnya ade seseorang nie cakap cam nie " keyrah,awk dengan semua orang ke cakap , ENGKAU AKU'' . okelah aku kat blog jek bahasakan engkau aku sebab bagi aku mcam mesra, sebenarnya kalau korang text dengan aku atau bercakap dengan aku automatik aku bahasakan ''awak kite '' :)  blogger yang pernah text dengan aku dia tau lah aku macm mane , betul x Chic Na ,hihihi ''seseorang'' tue cakap bila baca blog aku dia gmbarkan aku seorang yang ganas & kasar, ohhh no!! saya tidak macam tue yer sayang-sayang ku . . 

Aku lebih selesa guna engkau aku sebab rasa mcm rapat jek dengan korang, bila nak guna awak saya mcm formal pulak, kalau  boleh aku nak blog aku nie jenis santai x mo la formal2 sangat. Aku pun rasa mcm nak tegelak bila ade org gmbarkan aku nie seorang yang ganas, awak kite tak ganaslah, kite nie manja mmg mcm nie hee, nie kalau aku cerita dengan Mr.s yg ade org cakap aku ganas, mesti dia nganjing aku lalalalala~

adakah lepas nie aku akan bahasakan diriku awak saya ..auwwww hee :P

Terima Kasih Sudi Baca :)

12 comments:

QasehnyaRania said...

biasa je..aii x kesah, mana2 pon boleh..kn keyrah =)

QasehnyaRania said...

biasa je..aii x kesah, mana2 pon boleh..kn keyrah =)

nursuriani said...

takut saya. saya pun selalu ber aku gak dalam blog sendiri tapi bila komen or chta mestilah saya kan..:)

Hana said...

hana sebut nama ja.hehe

FiZah :D said...

nak engkau aku jgak..hee ;D

adibahfaizah said...

ce habaq tang mana yg gnas tu ? haha. tk nmpk gnas lngsung pun tuan blog ni. hehe

eidah mazidah said...

pape pun boleh la,janji iclas :)

Noor Atikah Ramli said...

ika biasa guna nama je.hikhik

NuRuL said...

hehe sometimes dah biasa guna engkau aku tu.. lagi sempoi beb.. haha

Chic Na said...

betul betul betul. biasa la tu kan dlm blog. real life lain. takpela keyrah, yg penting keyrah tak ganas. :)

fieza said...

Eh bg sy ok wat gune aku kau..sy pn kt blog bese bhsekan dri gini jgk..tp bile komen kt org gune sy awk..sweet kann..haha

jemput bace entry sy :D
http://sayadalahaku.blogspot.com.br/2012/07/bisikan-malaikat-padaku.html

miZz_nizZ said...

die ckp ganas tu skdar nk bersembang ngn tn blog je tuu.haha.nk ngorat pe.hehe. ok jela..=)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.