Mengintip


uwaaa ngantuknya mata, aku kalau petang jek mesti dah mula menguapp jek, padahal tidur  cepat, huhu balik nie nak terus makan tidur jap la, ngntuk sangat. tapi aku rasa aku tak tidur punyer, kalau sampai umah tertiba mata jadi segar pulak hee hari ini ma.su aku masak ape ea,  aku nak cari nasi kerabu sampai sekarang tak jumpe2 sungguh sadis. aku hari ini cuti malaysia,paham2 la yer, egt kalau aku cuti dapat makan ker, aku kene intip oke oleh adik sepupu aku azim, tapi dulu lar dia suke intip aku, mase umo dia 4tahun baru belajar puasa kan, jadi dia x tau sbb ape kalau aku x puasa,pernah dia ternmpk aku minum air, terus meleleh air mata dia hee  

adik sepupu aku yang azim nie umo 5 tahun dah puasa penuh, tapi hazab aku tengok dia puasa drama lebih jek. hee sekarang dah darjah 1 , xde da drama tue . pengitipan tetap berjalan, lagi2 kalau dia tau aku nga bercuti mmg dia akn ikut aku ke dapur & nak tgk aku buat ape kat dapur. ko ingat seng2 ker nak makan atau minum, kene intip tau , dah mcm aku penjenyah pulak hahahaha

Bukan aku jek dia intip, ngn ibu dia pun same, dia tau sebb tengok x boleh solat secara tak langsung dia tau mesti tak puasa, x senang duduk dibuatnya kalau aku atau ibu dia ke dapur haha, pernah dia suruh aku nganga mulut nak tengok ape dalam mulut, pastue dia boleh cakap nape bau mcm air ribena jek,. korang mampu bau mulut org , azim nie mampu hehehe

eh,okelah aku nak keluar pergi bazar pulak, saje nak cuci mata tengok abg2 nsem kuih , hihi minta2 bazar yang aku pergi nie ada nasi kerabu yang betul2 , eh ade ke yang palsu, hehe


Terima Kasih Sudi Baca :)

4 comments:

Belladeone said...

hak3..macam2..

Chic Na said...

susah la ada spy. kena sembunyi2 makan.

kat kelantan banyak nasi kerabu. meh la datang. :)

Ummi Iman said...

Bagusnya dia. Awal2 dah puasa. Kalau terangkan dia x faham ya.. :) kenalah pandai2 sorok kan?

adibahfaizah said...

haha. memacam . dah mcm pegawai agma ..tngkp orng tk puasa plaq. dia tk puas hti orng len tak pose. hehe

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.