Beraya Bersama Mereka :)

 
ehhh..dah hari isnin ea, masih lemau lagi lar, nak menaip pun rasa kekok kuikui masa hari jumaat dan semalam aku sempatlah beraya rumah kawan2 aku masa aku tingkatan 5. tue pun tak semua rumah pergi sebab takut balik lewat sangat, kang bukan family aku jek bising nnt dengan mr.S sekali bising.


nie masa kat rumah ezwa, kiteorang adalah tetamu yang terakhir hehe


kat umah nizra , ya Allah x senonoh betul kaki aku mcm tue :p
 


Nizra yang pakai tudung putih tue . .


nie yang semalam, beraya kau muah mila dah 4 tahun tak jumpe dia kot


Me & lina a.k.a driver peribadi ku hahahah

 again

nak tengok retis make up x hehehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 nie la retisnya hahahha 

sorrylah gmbr kat atas semua kualiti yang sangat low sebb snap gune fone cikai je kot . .



Takziah kepada kak.Filla atas pemergiaan adiknya pada pagi semalam. Al-Fatihah  . .

 




Terima Kasih Sudi Baca :)

4 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

seronok kan jumpa kawan2 lama :)

amboi betoi2 retis ni. hihi

gadisworld said...

selamat hari raya dik :)

Niesa said...

wahh2..beraya sakan ye..hehe... mood raya lagi ke hari ni keyrah?

Nizam Ijam said...

selamat hari raya :)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.