Enam Hari sahaja



Kenapa dengan 6 hari , hee sebenarnya bos aku bg cuti 6 hari utk raya nie, tapi  ikut kiraan yang betul 7 hari sebab hari jumaat aku dah cuti dulu hihi tapi aku dengar2 bulan raya nie boleh balik cepat, yahoooo , sayang boss  lah hee.  Bos bglah saya cuti 14 hari, lagi saya sayang sgt5 kat bos hahhahaha

Korang cuti raya berapa hari ?


Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

rozssalovepink said...

cuti raya kitorang 2 weeks lorh hehehe :D sbb kitorang study g ..slamt cuti2 hehehe

NuRuL said...

6hari je? cian2 tp xpelah kje kan..

NuRuL cuti raya 3mgu sampai 9hbsept.. jangan jelous taw.. al maklomlah student..

nanti dah kje sama juga macam kamoo..:D

Chic Na said...

sama la keyrah seminggu je. amboi terus sayang bos dia tu. ;)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.