Kadraya Nasi Kerabu

 
hari ini aku geram sungguh dengan google crome, jadi aku dah selamat meremovekan google dar lappy aku..gune mozila jek sekarang, ape nth masalah google crome tue, saje jek cari pasal dengan aku.err >,< , tengok aku ngn google pun ley gado hehehe tadi balik kerja aku dapat kad raya dari seorang blogger , iaitu blogger mashaaini , trima kasih yer awak , :)



Selain kad raya aku dapat, Hari ini apa yang aku inginkan akhirnya dapat, sayang ma.su ketat2 , tadi ma.su belikan aku nasi kerabu Made in orang kelantan yang buat, sedap sangat dia buat. aku mmg cerewet sikit kalau nasi kerabu org johor buat, rasa lain kalau yang klantan dengan org johor buat, aku tak cakap org johor buat tak sedap cume x ummmppphh mcm orang klate buat  hee


Teruja tengok nasi kerabu depan mata, jadi bila dah nak abiz baru teringat nak snap hehehe trima kasih ma.su , mesti dia penat dengar aku cakap nak nasi kerabu org klntan yang buat.kuikuikui adik aku lagi besh dia cakap nnt dia pos kan nasi kerabu dr pahang ..pehh 

okelah , aku nak p try baju raya, ehh..hehehehe :p

 

Terima Kasih Sudi Baca :)

5 comments:

Unknown said...

sedapnyeee nasi kerabuu.. my feverettt ^_^

nursuriani said...

bestnyaaaaaa nak makan nasik kerabu jugakkkk tapi tak jumpa lagi yang sedapppp hukhukhuk sedehhhh

Chic Na said...

datangla kelate kalau nak rasa nasi kerabu yg betul2 umphhh.. hehe..

keyrah asal pahang ke?

adibahfaizah said...

umphhhh, sedapnyer nasi biru. hehe. ni rse tk sbr nk blk klntan ni.

THE AUTHOR said...

Semua dpt kad raya aku tak dpt lahi...huhuhu

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.