Menjadilah Juga Trifle

 
alhamdulilah kenyang sudah hee . . hari ini aku dah berjaya buat trifle hehehe nie akibat dari tengok blog kak.filla , dia buat trifle..jadi aku pun mahu mencubanya jugak, nasib baik jadi cume jellynye terkeras sikit sbb kurang air kot hehehe balik kerja aku terus pergi cari brg untuk buat nya, aku tak jumpa pulak buah peach dalam tin, buah mangga pun tak de jual pulak, selalunya ade, saja je kan nak patahkan semangat aku, tapi tak ade buah no hal lar :p 

sebelum letak jellynya, layer bawah sekali, aku letak london swiss roll jek

nie aku dah letak jellynya, tapi terkurang air so jadi keras la pulak ><

3 layer, jellynye aku tak makan sgt sbb keras aku makn 2 layer tue jek hee :p

Alhamdulilah, menjadi jugak aku buat, 1st buat bnda nie tau cume jellynya mcm keras sikit, tak pe boleh cuba lagi hee korang nak resepi ker? tak payah lah, korang mesti lagi terror dari aku buat triflle nie kuikui okelah nak siap2 g masjid nie . .bye!

Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

Lady ★ Hanna said...

bestnya. tapi hana pernah buat, hana wse swiss roll tu kita potong cket. bwu nampak cantik cket lapisan bawah. satu lagi, lapisan ke 2 guna ape ep? hana guna kastard.

Hana said...

trifle tu puding ka.. hana tercari2 puding kat bazar tapi xsedap

cikeyrah said...

hana :: tadi tak sempat nak potong sebb balik kerja dah kol 5 hee layer ke dua letak kastard jugak.

hana :: trifle puding campur kastard sekali.

Chic Na said...

okla tu utk first trial. next time mesti dah expert punye. ;)

Hana said...

hana suka sangat puding2 ni.

Nizam Ijam said...

perghh... terliur tengok.. HEHE

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.