Ini Kerja Dia Rupanya

Masa hari selasa hari tue aku pergi bandar nak cari sikit baju raya aku & adik aku, so kiteorang bawalah adib , sampai2 bukan aku yang shopping tetapi adib dulu shoping, . dia nampak beg ben 10, pastue boleh dia nak jugak so terpaksa lah belikan, bila dah ada haruslah dia diam hee senang sikit nak shopping hehe tapi masa aku & adik tengah2 cari baju , adib tertiba hilang, aku pun pergilah cari rupanya dia tengah dok mengushar awek, baru dua tahun dah pandai yer kamu adib.


nampak tue dia dok mengushar awek tue, gatai sungguh :p


tengok makin dekat dah, tapi aweks nie telah tarik bulu mata adib hahaha bulu mata adib sangat pjg , geram sesiapa yang melihatnya .


main sorok2 celah baju . 


Masanie adik aku tgh buat2 marah  adib, tue yang muka mcm takut haha


tengok depa berdua dok munggah tudung kat bawah tue..haihh

Aku suka tengok budak pompuan tue, cumill kan. baju raya aku ngn adik dah setle, baju kurung tahun nie mcm terlebih pulak huhu tak pe,nampak ayu sikit hahaha tahun nie aku raya kat Kuantan, ada tak blogger dari kuantan meh jumpe raya nanti. :) 

Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

P#eoniX said...

sweet betul dak kecik tuh....hehehehe...n'way selamat berpuase...heheheh...

Nur Syahirah Hainan said...

syoknyer da setel baju raye...hehehe....

jom tgok ader ape kt blog syi..=))
http://syisyimisi.blogspot.com/2012/08/aura-maya-tetap-yang-terbaik.html

Chic Na said...

pandai ye adib pikat aweks. huhu..

aNiss :):) said...

comelnya adib, budak perempuan tuu pun comel. wah dah shopping dah dia :DD

Onitsuka_hana said...

dapat kawan baru ek

adibahfaizah said...

Ambuih, mentang2 kecik men nyorok2 dlm bju plak. haha

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.