Boleh Tertidur di Pejabat Pos

tadi masa pukul 12.30 aku pergi pejabat pos , pehhh sampai2 aku kira nak dekat 25 orang, tak akan aku nak patah balik kan so tunggu je lah. Memula aku duduk dulu pastue bila ade org lain datang aku dah mula beratur, masa beratur pehh boleh kejang kaki , hee sementara beratur aku mula la buat kerja sendiri hihi tadi kat pejabat adik adik nie comel sangat, bila aku sampai tadi dia yang tegur aku panggil aku mama kakak kakak, aku rasa budak nie umo 3tahun kot , peramah plus comel, aku sukee hee


comelkan bapak dia, duduk senyap jek dia  . .


cumill :) 


tgk nie baru separuh yang beratur, boleh tertidur aku dibuatnya..dah la bukak kaunter 1 jek mana tak sesak >,<


yang depan aku nie cekgu kaunseling skolah aku dulu merangkap kawan baik pa.su aku,.


haa..pa.cik nie beratur kat belakang2 aku, aku nak gelak jek dengar pa.cik nie berbual ngn org2 yang dekat sebelah dia, dia cerita masa dia muda2 selalu jumpe harimau, jadi kalau ada harimau tepi kebun tue, dia cakap mcm nie '' atok cucu tumpang lalu'' , pastue dia cakap harimau tue tak usik pun dia . .harimau tue takut ngn dia katanya , bila dia cakap mcm tue aku nak tergelak. nie yang aku nak suggest pa.cik nie kerja kat zoo jaga kandang harimau kuikui bila dah tak ada kerja aku amek gmbar ini pulak hee

.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.
.
.
.

.

.
.
.
.

Lalalalala





Terima Kasih Sudi Baca :)

8 comments:

Niesa said...

lor..kt pejbt pos buat apa?xde ke gmb abg2 nsem kt pjbat pos tu?hehehe..

Rindu awk!!(^^,)

Ct Noraishah said...

cian betul kena beratur panjang-panjang hehe..

Chic Na said...

tengah beratur sempat lagi bersnap2 ye. huhu..

Semut Senyum said...

saya paham sgt bila boring cm tu.. kt tempat2 mcm tu lah kita memerhati gelagat org2 sekeliling..; agak2 ada tak org buat entry pasal awak dlm blog dorang pulak. hehehehe chill your day! ^___^

Cik Beruang said...

agaknya orang ramai kt pejabat pos sbb nak pos kad raya kot hehehe

~Sweet Honesty~ said...

mmg xde koje la kan..hihihi

Haryati Faizal said...

kene beratur ke? napalah diorang takde peruntukkan kerusi sian...pulak tu bukak 1 kaunter je...bley patah kaki2 berdiri...

adibahfaizah said...

haha. lawak la pk cik tuh. slalu gak klu g mne2..jmpe pkcik2 plik spesen pkcik ni..:) hihi

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.