Demam Oppa Gangnam Stlye

sejak2 nie aku tengok jat timeline fb semua post pasai gangnam style , aku memula mcm malas nak nak layan sangat , pastue ari selasa hari tue aku bukak tv tengok MHI , sekali tue depa pun ade buat liputan gangnam style, yang aku dengar pasai Gangnam Raya yang dibuat oleh Anak Cucu Tok harun, au dengar dia ckp dia just buat suka2 jek tak sangka lak menjadi perhatian , masa tue ade tunjukkan kat MHI tapi aku tak tengok sbb tengah sibuk iron baju keje, sampai jek opis aku pun tengok la, mmg besh yang ACTH buat nie,, nak  tergelak2 aku tengok, tapi bagi aku family mereka sangat sporting , akrab & bahagia, aku tengok ade jugak komen negatif kat youtube nie, bagi org yang komen negatif tue ade masalah dalaman tue ;)


layannnnnnnnn\


Rupa2nya Gangnam style nie video asal dia dari korea. aku tengok nak ketawa kot bila tgk mamat nie dance, da la chubby2 comel jek bila dia joget , rasa mcm nak cubit2 jek hahahah :P 


Tapi aku tengok fenomena gangnam style dah bayk yang terjebak, kat youtube tue bersepah orang buat video gangnam style nie, sampaikan kat budak umah aku nie pun demam oppa gangnam syle -_-''

Aku pun nak buat jugak video oppa gangnam stlye nie, aku tau part tangan jek tue hahah :P

Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

Hana said...

gangnam lagi

Chic Na said...

huhuhu.. kat entry cik na pun ada satu video gak. tp kampung style. leh kejang perut tgk video2 tu. ;)

Cik Zuera said...

oppa gangnam style~..
http://lovelyachik.blogspot.com/

Niesa said...

hahaha..gler sporting dorg tuh! klaka je..abis la jap g smua dmam oppa gangnam style tu..

THE AUTHOR said...

Blm tgk lagi ler...hehehe

Liza Razak said...

hehehe...lawak betul gangnam style ni!! sampai saya pun terikut2 menari kat rumah

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.