Tebuan Oh Tebuan

 
salam semua, hari ini aku dah boleh update mcm biasa dan da boleh terjah korang hihi tapi hari nasib aku kurang baik lah, pagi2 tadi masa aku nga bawa motor nak pergi kerja tertiba aku rasa mcm sakit giler kat peha, rupa2nya ade tebuan sengat aku, puihhhh xde org lain ke ko nak sengat aku, nasib baikla tak terbabas masa aku bawa motor tadi, memang aku mcm terkejut tapi tahan jek masa nga bawa moto tadi T.T


Tapi dalam sakit2 tadi aku sempat lah g beli kuih hahahha aku tak terus masuk opis aaku pergi kedai one mart nak g beli minyak panas, kat kedai tue kawan aku keje kat situ jadi senang sikit hihi dia terus suruh aku g letak kat tempat kene sengat tue, bila aku ankat jek seluar dah bgkak da tempat yang kena sengat tue aku, ada akak tue suruh keluarkan sengat tebuan tue, jadi aku pun keluarkan la , pehhh bisa oke . . tapi nie mcm dah oke sikit cuma bengkak jek :'(

Korang Pernah Tak Kena Sengat Dengan tebuan?

Terima Kasih Sudi Baca :)

5 comments:

Chic Na said...

macho nya kena sengat tebuan pun boleh cool lagi. kalau cik na dah berenti nangis tepi jalan. hekhek..

cikeyrah said...

abz kene sengat kat peha..hhha

Kesuma Angsana said...

KA x pernah tapi anak bujang KA pernah sampai g hospital lah!

Wanieys said...

Alhamdulillah xpernah kena sengat lg mintak simpang la

QasehnyaRania said...

tebuan tak penah temingat penah la..masa kecik2 dulu..

tp penah tengok mber lelaki kene gigit dengan tebuan tanah..bengakak giler..huhu takut tengok sib baik kat tangan..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.