Idea oh idea

Assalamualaikum

Hari ini hari sabtu, kalau hari sabtu ade pasar lambak heee korang tau x pasar lambak?? nghngeh kalau org johor tau la ape tue pasar lambak. Hari ini sloww betul lar aku nak pi kerja sebab ngantuk giler kott.pagi tadi pun bangun 6.30 n solat subuh. Rasa mcm nak sambung jek tido tapi mengenangkan ade sebakul baju belum sidai, gigih aku sidai baju. Lepas sidai baju mandi & siap2 terus utk pe kerja. kat umah aku td tak ade org semua sekolah. 

Semalam petang boss aku call dari madina , dia cakap kat tempat dia baru pagi. aku try la text dia gune nombor yang dia beli kat sane, rupanya just cass 20 sen jek 1 mesej, murah jugak la kan. Sekarang nie aku tgh cari idea untuk buat gubahan kat hantaran, aku tgh fikir nak hias mcm mana kat kotak2 tue. Kene 9 kotak aku kene gubah, aku dah pilih tema untuk hantaran tue pink & purple,. kalau korang ade idea meh la share dgn aku, aku tak ade idea nie nak hias mcm ne untuk kotak2 hantaran nie.

okelah aku nak buat kerja sikit nie, pastue aku rasa ngantok sangat2 uwaaaa hari sempat buat entry nie jek hehehe ;P


Terima Kasih Sudi Baca :)

7 comments:

eidah mazidah said...

hantaran kawen ke?rasa macam pernah sampai je kat pasar lambak taim g johor sem lepas :D

nursuriani said...

tema biru pink! hihihihihi

Unknown said...

pink dan purple senang matching kan? ada buat kad kadwin untuk orang aritu kaler pink dan purple.. :)

Chic Na said...

banyaknya 9 kotak. ntah la xreti gak bab2 manghias ni. huhu..

THE AUTHOR said...

Selamat berfikir!!!! Hehehe.

aindzaya said...

nie pun kira idea jugak la..muehehe


Ain Dzaya Carian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. sila turun padang beramai ramai!

dariilhamkehati said...

ha ?? kejer dsign kotak kerr ?? ups sori , CP terjah je nih , hehehe , kew nak kawen nih ??

wah3 !! CP tataw nih , hehehe ~

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.