Perlu Meluahkan

 
Salam jumaat uollsss ..semoga hari ini lebih baik dari semalam :) Alhamdulilah hari ini aku dah boleh tersenyum , semalam memang aku rasa downn sangat2 , entry yang aku marah2 tue pun aku dah padam, kang ade pulak yang terasa..huhu

kadang-kadang tak semua masalah boleh cerita dengan orang, tapi semalam aku terluah dengan kawan baik aku , sebab aku tak sanggup nak pendam lama2, aku rasa ringan bila luah kat dia. Kwan baik aku nie memang kiteorang rapat , tapi sejak dia g sambung blaja kat UIA jadi kurg sikit la jumpenya, kecuali dia cuti semester baru boleh lepaking dengan dia :)  semalam banyak nasihat dia beri kat aku, rasa oke sikit bila dapat luahkan :')


kadang2 tak semua masalah boleh kite selesaikan sendiri, kita perlu meluahkan juga perasaan tue, tapi jangan lah semua masalah ko nak cerita, ade kang org yang dengar tue bosan. aku nie jenis selagi tak da yang serius aku boleh handle sendiri , bila da rasa berat sangat baru aku luahkan :')

Mr.s pernah ckap kadang2 manusia nie depan kita dia yer kan ape masalah kita tapi belakang kita dia kutuk2nya kita, aku ckp mcm nie sebab aku pernah terkena, sedih oke bila dapat tahu mcm tue, sejak tue aku lebih berhati2 untuk bercerita. Aku nie kan mudah percaya kat orang, so orang2 yang tak ada hati perut suka lah kenakan aku..huhu kesiaannkan aku nie,

"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."


Terima Kasih Sudi Baca :)

1 comment:

Kesuma Angsana said...

ada perkara2 yg kita perlu luahkan..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.