Sakit Gigi ;(

Assalamualaikum

Adoiyai , hari ini aku kena sakit gigi pulak, gigi bungsu korang dah tumbuh belum? aku punyer gigi bungsu dah tumbuh, tapi dia tumbuh secara tidak sihat iaitu tumbuh menyenget, dah la gigi bungsu tumbuh baru sikit tapi menyegit pulak, sangat sakit oke, gigi bongsu aku nie tumbuh masa awal2 tahun nie, sampai demam2 aku bila dia nak tumbuh, tapi bila dah tumbuh menyeget la pulak.

Aku pernah pergi klinik minta cabut gigi bongsu nie tapi doc cakap x boleh cabut lagi sebab belum tumbuh sepenuhnya, bila aku tengok kat cermin mmg baru tumbuh sikit, tu yang tak boleh cabut. Pagi tadi mmg aku dah rasa mcm sakit, tapi mals nak layan kang aku tak g kerja pulak eheheh pastue petang tadi aku nak makan roti, masa baru kunyah pehhhh tertiba sakit tue menangkap , terbantut terus aku nak makan >,<



Gambarannya mcm nie lar, antara gigi geraham dengan gigi bongsu aku terdapat mcm ade lobang sikit, tue yang buat aku rasa sakit, sebab mcm tercucuk kat gusi. nak makan pun susah woo bila mcm nie,pas cm nie aku terpaksa lah tukar posisi kunyah aku, terus tak de selera nak makan, tapi nasi 1 pinggan habis , acane tue..ekekekeke ;P harap2 esok dah tak berapa sakit sangat.

sekarang nie Mr.s tengah main cikgu2 ngan aku, nak jugak cter ngn korang biar ler kan kan kan..hee, dia siap suruh aku catat kat dalam buku note :P , sebab Mr.s nie selagi ape yang dia tak paham dia akan cari jawapannya sampai dapat, tapi kalau aku x segigih dia dengan erti kata lain malas..hahahhahahah kesian Mr.s dapat bakal Binik yang mcm nie hehehhehe ;P

Okelah aku nak sambung main cekgu2 ngn dia, kesiann dia dapat anak murid mcm aku nie, sempat lagi update blog huahuahau :D  annoying nye..hahahah biarlah sekali sekala, ..


Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

piko ija said...

hehe...sakit nie...sbr je la.ye..

http://akupiko.blogspot.com/2012/09/segmen-blog-review-by-piko.html

Cinta Misteri said...

sakit gigi adalah sakit paling sakit di dunia, besalin pown tak sakit mcm sakit gigi....hehehehe phobia tue

kurangkan makan makanan bergula (cheewah dh macam tag line iklan plak)

aisya said...

Ada sorang kwn dulu, gigi bongsu dia tumbuh macam mana entah, nak kata senget macam over je. Last2 sampai kena operate, buang gigi bongsu tu.

Niesa said...

eh2..sakit gigi ea..kesian nye...sakit2 pn sempat main cikgu2 ye..hikhik..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak tak tumbuh lagi gigi bongsu ni, lambatnya, umur dah 25 ni..

p/s : oo. memang adat perak cam gitu la maknanya :)

Mrs Velentine said...

banyakkan bersabar..

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.