Suka buat aku touching

Assalamualaikum

Salam hari isnin uollsss . Semoga hari ini lebih baik dari semalam :)) hari ini aku boleh terbangun lambat, sampai subuh pun terlepas >,< ape lah nak jadi ngn aku kan huhuhu 

Dah berapa hari line kat opis & rumah mcm kura2 , geram jek aku tengok . Trima kasih yang wish birthday aku sama ada di blog dan di Fb. semalam lagu yuna menangkan, Tahniah!! aku ingatkan black yang menang sebab lagu dia besh!!  

sambil tengok AJL aku texting dgn en.tunang * perlu ke nak bgtau * . .hee antara texting au dgn dia

en.tunang : tgh buat ape?

aku : tgh tgk AJL, x tgk ke?

en.tunang : xnak ar tengok dah byk lagu lepas

aku : tgk je la,.

en.tunang : lagu Black dah lepas belum?

aku : dah pun

en.tunang :abg suka nyanyi lagu teman pengganti..

aku : yeke, lagu tue mmg besh pun

en.tunang : ape perasaan awk kalau abg nyanyi lagu kat awk.

aku : tak suka ler.

en.tunang : ''aku kn pergi, bertemu kekasih abadi, tiba masanya kau cari teman pengganti''

aku: tak suka ler, tak payah nyanyi !! *saja nak buat aku terusik*

en.tunang : ''aku kn pergi, bertemu kekasih abadi, tiba masanya kau cari teman pengganti

aku : diam ..tak payah nyanyi.tak suka!


korang tengok, dia mmg kuat menyakat aku. kekadang geram oke, dia tau aku nie minah touching, lagi lah dia suka buat aku touching.cubit kang pipi tembam dia baru tau lalalala .

okelah aku nak buat kerja, aku minta maaf sangat2 belum sempat singgah umah korang, mebi mlm nie aku singgah hee :))

Terima Kasih Sudi Baca :)

1 comment:

Niesa said...

hamboi..bergurau senda nampak..hahaha..ecece...sweet le teww...hihi

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.