Mulut Anda Macam dot dot

Assalamualaikum

Salam hari isnin semua :)) semoga hari ini lebih baik dari semalam . Hari ini pagi2 perut aku dah meragam, tak taulah nape huhu 

Aku nak story sikit pasal someone nie, aku tak sangka giler dia nie TALAM  DUA MUKA , aku nie kalau dah nak kawan dgn aku, aku kawan jek. tapi kalau sekali dah buat pasal dgn aku, aku mmg cuba utk jauhkan diri sikit tapi tak ade lah terus buat muka menyampah.  someone  nie depan aku dia kondem org lain , bila dia depan org lain dia kondem aku pulak. memula dengar mmg panas hati aku, tapi sekrang aku buat tak tau jek, malas nak kecoh2.

Waa tapi tak sangka lah muka cantik tapi mulut macam longkang parit depan rumah aku tuee. aku ingat aku sorang jek terkena dgn dia , rupanye ramai lagi yg terkena dgn dia. Sekarang aku tengok dia kawan dgn spesis yg sama dengan dia, baguslah tue.huhu tapi memula aku geram sangat rasa macam nak cili2 jek mulut dia, aku tak de ganggu hidup dia tapi dia mcm mak nenek pulak yer, cepuk kang dahi tue.

Masa hari tue aku terserempak dengan dia, aku tengok jek dia , dia tengok2 lain, nak jek aku cakap org kalau buat salah mmg mcm tue kan. ishhhh geram pulak aku. Patutlah orang ramai tak suka dengan ko, rupanya perangai ko yang suka menjaja cerita yang tak betul. phuiiii

Aku malas nak cerita dengan en.tunang , nanti dia cakap itulah kan dah pesan jangan percaya dekat orang sangat, org cakap xnak dengarBla bla bla .. baik2 aku nak ngadu domba, aku pulak yang kena marah hihi :P 

Tapi lumrahlah kan kalau jumpe manusia2 macam tue, bak kata org2 tua itulah asam garam kehidupan ceewaahh :p eh, okelah aku nak g pejabat pos, byk lgi koje x siap..

Bye!



Terima Kasih Sudi Baca :)

11 comments:

CikZaniff said...

xsuka jgk org cmni..nyuahkan org ade la..sakit hati..hihi

AyueJean said...

Macam2 orang, lagi macam2lah ragamnya.... =D
Semoga 1 hari nanti talam ni insaf la.....

cweet pinky said...

CP tataw la cik keyrah tapi orag macam nih memg ramai pown , hm .. kekadg CP nih ade jgk jaja citer orang ngn orang laen bile dah geram sangat .. hehehe !

cikeyrah said...

@CikZaniff tau xpe . .menyampahkan org macam nie . .

cikeyrah said...

@AyueJean minta2 dia sedar cepat2 hee

cikeyrah said...

@cweet pinky kalau jaja cerita yg betul tak pe, ini siap tokok tambah tue yg xbest . .

Misz Mieza said...

Memang makan dalam kalau ada kawan jenis talam dua muka ni.. Geram pulak dengar..

Mimie said...

syg 1000x syg muke mu cntik, tp mulut mcm parit

cweet pinky said...

hahaha ! betul la tuh .. tataw la ade tokok ke tak , wallahualam tapi sebaiknya kalaw betul kerr tak kerr , memg kite takley nak jaja , hehehe ..

ingatan untuk diri CP jgk nih ... sebab janji ALLAH tuh dah pasti , sekali kamu buka aib orang lain berganda tuhan akan bukak aib kamu ... :D

are_lin@yu said...

ada ja org cmni dear..yg pnting kita sabar eh..

Niesa said...

penyeri kehidupan tu qira..hehe...

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.