Bila Dah Senang Hati ~

Assalamualaikum

aku cuma nak cakap bila aku dah senang hati inilah jadinye
 . 
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.

*terpaksa blurkan sebab tgh selekeh dgn baju tido tue*

Huwaaaaa
TEMBAMMMMnye . . .

 kenapa jadi macam nie, nie gambar baru jek aku amek sebentar tadi *skemanye bunyi*  . En tunang minta gambar jadi aku pun snap gmbr aku, tapi lepas masuk lappy aku jadi kecewa . .tapi x kecewa sgt hehehhe ade masa lagi nie nak kempiskan balik . .lalalalala

Terima Kasih Sudi Baca :)

4 comments:

Sue PeLik said...

tak pa2 tembam pun comey okeh! huhuhu

cikeyrah said...

@Sue PeLik jgnlahh cakap kite comell nnt makin senang hati pulokk hehheheh

Mimie said...

weeewitttt

are_lin@yu said...

semnyum xprlu kta apa2 ..hehe

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.