Ikut Jejak

Assalamualaikum 

Yeahhh esok cuti boleh bangun lambat kemas bilik aku yang dah macam sangkar burung rama-rama nie ..cewaaahhh baju aku dah 3 ari tak lipat. i is femalass oke kalau bab2 lipat baju nie pfffttttt korang ade x sama perangai ngn aku atau aku sorang jek yang femalass nak lipat kain hahah bukan malas tapi x minat *ayatcover*

Cer dengar lagu kat blog aku dah bertukar tau, rasa bangga sebab berjaya tukar lagu dgn hasil titik peluh petani sendiri, aku nak tukar lagu nie jek nak dekat setengah jam hahahah sebab tue aku bangga sebab aku tak tau bab edit2 blog nie.haishh bape banyak sebab lahhh hihi

Ada org dah ikut jejak langkah aku iaitu mengebukan pipi siapakah org tue meh kite tengok
.
.
..
.
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.

inilahh org nye dah ikut jejak langkah ku hihihi  
 Nampaknye niesa dah ikut jejak langkah ku ekekekek :p baru boleh dikatakan BFF ngehngeh

Sama tembamkan heheheh abaikan muka aku yang berminyak tue, gmbar petang tadi balik keje main snap2 kejap ehehhe

Okelah aku nak g lipat baju dulu, esok baru susun dlm almari, sentap bakal mak mentua aku kalau tau perangai bakal menantu comel dia nie pemalas, mak.cik jgn risau yer, kalau dah kawen semua baju sy tolong gantungkan, eh . .hiksss :P



SALAM MAULIDUR RASUL
SEMUA ♥


Terima Kasih Sudi Baca :)

2 comments:

Niesa said...

hahaha...kate bff..mesti lah sama2 comel!btw niesa kt ofis..dem~ kojeeee

Mieya Atiera said...

hahah. da ade geng !

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.