Faham-fahamkan lahh

Assalamualaikum

lama sudah tidak update, eh tertiba mcm cakap sabah pulak hahahhaah sejak2 nie aku rasa ssibuk sensangat ecehhh padahal sibuk layan perasaan tetttt tak ade lahh aku nie nga sibuk uruskan mcm2 ecewahh tapi sibuk2 aku sempat jugak jenjalanggg hikss

Masa hari ahad minggu lepas aku temankan kawan aku g hantar transkrip kawan dia kat area batu pahat tapi dah nak smpai muar, 2 jam punggung i kematu . ., kiteorang mmg redah jek sebab tak tau rumah budak tue kat mana, kalau dah kata redah mestilah ade adengan sesat2 jalan nie hehehe


muka mcm hantu sebab aku just pakai bedak baby johson, bajet mcm baby hahahha aku sekrang pakai bedak baby johnson jek sebab aku nga jaga kulit nie, sebab kalau aku pakai bedak compact kompem tumbuh ruam, bukan jerawat tapi ruam  . kalau sikit tak pe tapi penuih kat dahi smpai ke leher2 . . eh tertiba nak bgtau hahahah . .



Nie bukan rumahnye, kami sesat hahhaha

 jemmm



oke sesiapa yang dok batu pahat, sila marah org nie, geram aku dgn kereta putih nie, sgt kurang ajar..sesuka dia jek nak cilok . .huhu



korang2 pahamkan je lahh gambarnye , aku nie nak taip pun dah tak larat hehehehehe kronik sakit aku nie hikss

jap lagi aku singgah umah korang yer . .

Terima Kasih Sudi Baca :)

6 comments:

Chic Na said...

keyrah.. bz buat persiapan ke? hihi..

Unknown said...

Agak-agak, sampai ke destinasi yang dituju tak?

Mimie said...

brape lame duk bersapau kat jln kan?jammed memanjang

Niesa said...

sensitip i dengar jb..hahahaha....

hana hadi said...

malu bertanya sesat jalan. erk, tiba2 je kan.hehe

FiZah :D said...

Haip cik keyrah..lme dah tak dtg cini..yelah blog sndri pn dh mls nk update.. sibuk n mjlis kawin lettiw..k dah kawin ni..ehe

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.