Sembur-Sembur Nyamuk

Assalamualaikum

fuhhhhh hari ini aku bertapa dekat pejabat pos nak dekat satu jam, kematu kaki aku nie,. beratur kemahinnn panjang, kesian aku tengok warga2 emas yang beratur tue, ade yang smpai keluar balik tak sanggup nak beratur panjang2. aku nie pakal jek mmg kerja aku kene buat roadtax kat pejabat pos, kalau idok mmg aku tak bertapa lahh dekat pjbat pos tue. Kaunter ade empat tapi bukak satu jek , lepas tue staff kat situ jenis yg buat kerja jenis lemah gemalai (read : lambat ) jenuh nak tunggu >.<

Semalam petang lebih kurang pukul 6.30 , aku dengar bunyi mcm bunyi mesin org smbur nyamuk, aku pun pergilah jengah ke luar, sekali tengok, org kesihatan tgh sembur nyamuk dekat rumah jiran2 depan umah aku.  apa lagi aku pun terus bgtau ma.su aku, nasib baik aku jengah kalau x mmg kiteorg tak tau pun, cettt boleh dia xbgtau nk sembur, pegawai tue cakap umah aku mcm xde org, pak.cik kan dah pukul 6.30 mmglah kami dah tutup pintu & tingkap . 


masa nie dia tengah sembur umah jiran aku, abaikan kereta sorong tue . .




Nak sembur ke rumah aku pulak, yang adik sepupu si adib nie dok tarik seluar aku, takot katanya hahhahah
 


Dia dah mula sembur belakang umah aku, adik sepupu aku nie lagi kesian, dia mamai lagi sebab tgh tido =P





Dia dah abz sembur umah aku nie, ce cari mana orangnye hehehe

Btw org kesihatan nie dtg sembur lorong kampung aku nie, disebabkan jiran depan sekali umah aku, dia kena demam denggi, jadi kalau kes mcm tue bukan umah dia jek kena sembur, umah jiran tertangga sekali ler kena smbur. 

Masuk jek umah bau nye pehhh menusuk hidung, sampaikan aku nak tidur pun bau lagi, smpai termimpi2 oke org sembur bilik aku ahhahaha Pinggang aku nie mcm nak patah rasa , rasa sakit sangat mebi bendera jepun nak naik tue yang badan nie jadi anje2 nak sakit huhu

k lerrr Bye!

Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

Niesa said...

huihh...dh kena demam denggi baru nk sembur?isy2..kalau xde kes mesti xde nye nk sembur2 kan?

Che Rosliza Che Mat said...

huhuhu dah jadik cam kabus pulak...

Mrs Velentine said...

bau dia boleh tahan gak ni

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.