Tertewas Jua

Niat 
DiHati
mau
 tengok2
 jek

tapi 

akhirnya

Tertewas 

Jua
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

So sesiapa yang ade majlis kahwin atau sewaktu dengannya silalah jemput aku, jadi  bolehlah aku pakai baju nie bila dah siap hee :P

Tgh fikir nie Macam manalah aku boleh TERbeli nie ngehngeh :D

* Kejap lagi aku Berjalan ke rumah uollss ya, :))


Terima Kasih Sudi Baca :)

13 comments:

Chic Na said...

tengok je ye. sekali 4 pasang dia rembat. huhu..

hnahdy said...

fuh banyak, promosi ke ni.. hana pun nak p beli kain, tunggu buat promosi,hehe

Karukord Jagau's said...

tahniah dengan kejayaan membeli itu heheee

cikeyrah said...

@Chic Na tue lah nak tengok jek memula sebab nie stok bawu amek . .hee

cikeyrah said...

@hnahdy nie pun sebab mak.cik yang jual, heheh dpaat lah murah sikit.

cikeyrah said...

@Karukord Jagau's mendukacitakan hehehhe

deno said...

hihi... tertewas juga kan kalau terlalu berkenan di hati... cantik :)

are_lin@yu said...

wahh bnykna qira mmg twas ni..haha

Ctie Anis Nisa said...

4 sekali tuu..hihi..

CikZaniff said...

eh sma la kita..
tengokk je..last TERbeli..bpe helai dh ade koleksi..

sob

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amnoi.. terbeli ye.. :)

Miss Zahirah said...

cantik laa.. suka yg ke 2 ngn 4 tu.. ^,^
pos kt miss ble?? hihihi

Niesa said...

semua cantik2..bak satu!

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.