Takde Kena Mengena pun

Assalamualaikum

salam hari isnin semua , semoga hari ini lebih baik dari semalam.  Aku hari ini tak berapa nak sihat sebab demam terkejut. huhu nak makan pun tak selera nie, sakit kepala jek, semalam sebelum tidur aku dah telan penadol, egt bila pg nie oke, tapi upenye idok same je lah huhu

Hamboi korang, pandai2 jek teka kat entry Ini cakap tue tarikh kahwin, 12.12.12 tak ada kene mngena pun dengan tarikh kahwin aku :P, jadi tekaan korang salah sama sekali hahaha jadi korang tunggu je lah yer 12.12.12 tue tarikh untuk ape sebabnye jeng jeng jeng * bagi suspen sikit*

Aku mampu update nie jek yer, nnt kalau aku dah sihat sikit aku update pasal entry demam terkejut yer.huhu tu pn kalau korang nak tau hahha =P

entry aku kali nie dah mcm hape2 jek ar hee

TEASER

 . 





agak2 tengah buat ape tue ea . .

Bye


Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

Mrs Velentine said...

tengah petik mangga

Miss Zahirah said...

mengarahkn org diats utk petik buah..
cik keyrah jdi bos kt bwh.. hihi

Niesa said...

dh tau dah demam sbb apa..haha..kesian qira..xpasal2..eh2..kate demam tp petik buah..hahaha..12.12.12 ea..tunggguuuu

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.