Perlu ke Nak Mimpi Hantu

Assalamuaalaikum

Salam ari ahad semua, mesti ramai yang tak bangun tido lagi kan kan kan hee :P . Yang anak dara tu bangun lah awl2 yer kang kalau mak mertua tau terus reject heheh dah mcm makII dah aku nie bebel pulak hihi . Tapi kalau sekali sekala ape salahnye kan hee sebab aku pun bangun lewat kekadang . Wahh semalam harimau malaya menang kan, aku tak tengok tapi aku just dengar dr bilik dah tau gol ke x, kalau jerit maknanye gol la tue. Tahniah Malaysia !!! ade tak yang buat statement nak bogel depan pavi oppssss :P

Berbalik pada tajuk aku tue,Semalam lepas texting dengan en.tunang aku pun tidur lah, eh aku tak sempat nak bgtau en.tunang aku dah tidur hehehe masa tengah tidur aku boleh termimpi HANTU . Ya Allah seram gila kot aku mimpi hantu, dalam mimpi tue boleh ke hantu tue baring sebelah aku, sgt gonjeng oke. Lepas dia baring sebelah aku, ade lagi hantu nak baring sebelah aku .ishhhh apakah ini, semua hantu minat dengan aku >,<


Yang paling aku ingat sampai sekrang muka tue hantu mcm kak.limah nie HAHAHA , aku cerita dengan kawan aku , dia ckp habislah kak.limah dah minat dgn ko .errr very de vongokkkk . aku dah lah penakut, dia boleh ckp mcm tue.gonjeng lah sangat. tapi bila diingat balik sagt kelako muka antu dlm mimpi aku iras akak gmbr kat ats nie HAHAHHA 

Kalau aku cerita dengan en.tunang kompem dia ckp tue lah tido tak baca doa , i baca oke ..cehhh tak nak kalah nie :P .  

Hari ahad aku slow sikit nak taip2 nie , so smpai sini jek aku mampu taip.
Bye!


Terima Kasih Sudi Baca :)

12 comments:

Chic Na said...

tak suka mimpi hantu. kalau terjaga mesti tak leh tido dah ketakutan. huhu..

deno said...

KALAU MIMPI HANTU... MESTI TAK BOLEH TIDO LEPAS MIMPI TUUUU

Hanif Idrus said...

Mcm real mimpi tu kan.....kikikiki

Niesa said...

tdo x basuh kaki!kak limah ikut naik atas katil sekali..hehe..eh2..cm sesuai je ayat nisa ni..hahaha

QA's ~ mamapapa said...

ehehehe!!!klau mimpi hantu rupa mcm k'limah..mesti seram brcampur nk trgelakkn,ehehehe!!!salam kenal,jmput follow kmbali :)

♥♥ Mas ♥♥ said...

seeeerrrraaammmmmmm!!!!!!
hihihih

nur anis said...

tak suka mimpi hantu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mimpi tu mainan tido jer tp klu mimpi hantu tkt gak tu hahaha

Mimie said...

tanjat akak tgk HKL nih la

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak siap mimpi jep sepahtu lagi. hik3

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak siap mimpi jep sepahtu lagi. hik3

MaMa Rey said...

selalu mimpi hantu kejar terbang.geram betul sebab hangu tu kejar laju sangat

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.