Pahit & Manis 2012 & target 2013

Assalamualaikum

semoga hari ini lebih baik dari semalam :) ,  eh, arini aku update pulak hehehe, mcm dah lama tak update blog kan, biasa lah kekadang bila nak update bz, bila xnk update x bz pulak hahhaha gurau jek. Aku nie baru lepas sapan soto, tapi ase mcm nak muntah pulak. huhu

Tahun 2012 sudah mahu melabuhkan tirainya, dalam 2012 macam2 kisah berlaku antaranye

  • Pada bulan Januari aku berhenti kerja disebabkan pekerja2 dekat situ dengki aku!!
  • pada  bulan Febuari aku menganggur dan menjadi petanam anggur yang berjaya hee =P
  • Bulan March aku dapat kerja jadi kerani . Alhamdulilah :)
  • Bulan April Aku pergi singapore bersama keluarga , jenjalan :))
  • Bulan May , aku kehilangan mak.uda aku dan adik sepupu aku. Mereka telah kembali kepada-NYA. Al-Fatihah
  • Bulan julai , aku dapat Motor baru..yuhuuuu
  • Bulan ogos, hari raya keempat, MR.S melamar aku :)) *gembira tak terkata*
  • Bulan September Penentuan tarikh bertunang antara duia pihak & family bersetuju rasa mcm nak guling2 jek hahahha
  • Bulan Oktober pelbagai dugaan aku trima :((
  • Bulan November pada 111112 aku menjadi tunangan orang :))
  • Bulan December mcm2 dugaan selepas bertunang .
Begitulah secara ringkas berlakunye pada tahun 2012, secara ringkas jek oke, tak akan lah aku nak tulis satu2 penat den nak taip hehhe aku harap tahun 2013 lebih baik dari tahun 2012. aminn.

Target tahun 2013 aku

  • Aku nak memperbaiki diri aku untuk menjadi lebih baik dari sebelum2 nye . In Shaa Allah.
  • Menjadi lebih bersabar untuk menerima segala dugaan.
  • Nak KAHWIN!!! *mesti korang cakap aku miang kan* hahaha
  • NAK KURUS!
  • Target nak size S.. tlg bg sokongan dekat aku supaya aku semangat nak kurus hehehhe
  • Nak jumpe blogger dan sekarang jadi kawan baik aku Niesa  . .
  • Nak Beli Samsung S3 . In Shaa Allah.
Buat masa ini, inilah target  aku untuk tahun 2013 . . jangan lupa yer 4.1.2013 nie yer . .ehem2 sila tengok sedebar kanan..ngehngeh =P

bye!



Terima Kasih Sudi Baca :)

3 comments:

Niesa said...

wahhh...kalau niesa xlarat nk list satu2..hahaha..amin!smua apa yg qira hajat tercapai..saiz s ok..eh..beli la note 2..leh kita sama2 pakai..hehe..

Unknown said...

ehem2..ada apa dgn 4/1/13..cik keyrah kawen bila..

Chic Na said...

setiap bulan ada je yg berlaku kan. kenangan semua tu. happy new year qira. ;)

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.