WW# Jari

Jari Sahaja ke Yang Kurus =P





Terima Kasih Sudi Baca :)

16 comments:

Mrs Velentine said...

cincin tunang ke

tia sayangdia said...

hehe. saya pun susah nak cari saiz jari untuk cincin.

tia sayangdia said...

hehe. saya pun susah nak cari saiz jari untuk cincin.

tia sayangdia said...

hehe. saya pun susah nak cari saiz jari untuk cincin.

Eiqa Almond said...

ehem ehemm..!! ;)
amboiii cik keyrah kitee niee..
cincin apee nieee

Chic Na said...

mesti tak selesa nak buat keja kan.

Niesa said...

hahaha...ok la tu jari kurus..rajin masak2 tu yg kurus..ade ke cm tu?hehe..durian crepe!

lieyalatif said...

e'eh comey!! tingat mase kecik2 dulu..gini le mak buatkan heheeheh

Mimie said...

biar betul....

cikeyrah said...

@Mrs Velentine a,ah MV, cincin tunang ngn risik :)

cikeyrah said...

@tia sayangdia masa tue muat tapi nie makin longgar pulak.hee

cikeyrah said...

@Eiqa Almond hihi cincin tunang la yunk

cikeyrah said...

@Chic Na memang tak selesa pun cik.na, lagi2 kalau nak menulis.

cikeyrah said...

@Niesa hahahah tau xpe . .

hnahdy said...

kiranya dah kuris ek.. tapi jari je.. haa hana tau sbb apa jari kurus..

sebab rajin buat entry dan blogwalking. kira senaman jari la tu.hehe.

izan mama mia said...

dedulu pun saya dok ikat camni gak...

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.