Legolang Last Part Minta Nyawa

Assalamualaikum

Selamat hari Rabu semua, semoga hari ini lebih baik dari semalam. Mulai hari ini  aku akan ignore kan segla masalah yang remeh temeh, penat lah aku nak fikir nak layan perasaan nie. yang lepas2 malas nak fikir. aku teringat kata sorang kakak nie, ''biasalah qira, kalau nak bina masjid , syaitan akan hasut mcm2, dia kn tak suka kalau manusia nak buat baik''.  Dugaan datang mcam2, kadang aku tak mampu :'( nk hadapi. Lepas nie aku nak lebih cool. eh, lari tajuk pulak hari ini , sorrylah terluahkan perasaan pulak . Tpi sekurang2nye rasa lega bila dah luah.

Oke berbalik pada tajuk , semalam aku dah buat entry Part 1 hari ini aku smbung part 2 yer, gmbar pun aku dah banyak skip sebab malas nak letak hahahah, nie namanye dasar pemalas. okelah selepas main bot yang mcm roller coster tue kami pergi lepak2 kat playground dulu, sebab terlampau panas sangat,.




budak nie aktif betul asyik main jek, jap lari sana jap lari sini..



dia nak main tapi budak cina nie dah dtg dulu, dia tengok je lah mampu ;)


sibuk jek budak nie, time aku nk snap lahh dia dtg, aku pun xkenal sape budak nie hahaha

 kasi cann tepek gmbar adik aku banyak2 . 

Selepas lepak2 kat sini, adik2 aku ajak pergi main tower tue, aku pergi lah join tapi tak snap sebab malas, masa main tower tue, aku nie gayat, aku boleh pulak tarik sampai ke atas sekali, lepas tue bila tengok bawah, dah mcm hape entah, cepat2 lepaskan tali tue hahah aku nie mmg gayat tempat tinggi :P lepas main tower kiteorang pergi main roller coster , kalau korang nak tau nie 1st aku naik roller coster sebab selama nie kalau nmpak roller coster aku tak lalu naik *padahal takut*.

Tercabar oke, adik2 aku semua berani naik , so aku pun buat2 beranilah naik hee 



nie banggunan yang nak naik roller coster ,cantikkan

gambar nie dibuat dari lego


semantara tgh beratur, snap jap hahah


 nampak tak ramai orang beratur yang nak naik roller coster =P

menunggu dan terus menunggu ;)




Ada budak Sesat

tengok tue ramai lagi yang beratur,.



Masa nie dah sampai turn kiteorang, mmg aku dah DUp Dap dup Dap, handfone semua aku dah baling ke dlm beg, kang tercmpak pulak fone aku hee, kenapa aku cakap mcm minta nyawa naik roller coster nie. Macam nie masa naik aku oke lagi tapi bila dia dah keluar tertiba dekat puncak tue dia stuck, korang tau kenapa, benda alah nie rosak oke. dah benti betul2 kat puncak, mmg aku dah mengucap panjang2 . dah lah tinggi, aku tengok bawah mmg lah mcm nak pitam, walaupun hanya 5MINIT tapi macm 5jam, sebab benda tue bunyi2 kauu. Staff2 yang kat bawah aku tengok dah kelam kabut, kiteorang yang kat atas nie dah mcm hape entah. pas diaorang betulkan, benda tu terus gerak , terkejut aku. memang sepanjang  kat ats  roller coster mmg aku menjerit je lah. adik2 aku cakap, bnda tue dah nak berhenti pun aku menjerit lagi HAHAHAHA pengalaman betul lah, sampai aku cakap lepas nie jgn harap nak naik lagi hee

sementara menunggu kiteorang naik roller coster, ma.su aku ngn budak2 kecik nie lepak kat bawah



Lepas kiteorang naik roller coster terus hujan lebat, jadi tak dapatlah nak main semua. nak amek gambar pun kelam jek.








budak nie dah basah lokoss



nie dah nak balik dah nie


masa nak jalan keluar ade kolamm






kat depan legolan ade mcm mall namanye pedini mall jadi kat sini ade org buka booth melukis, aku nie suka jugak tengok org lukis2, jadi singgah jap tengok =)


Budak nie selamba jek berkaki ayam, sebab kaki dia dah sakit sangat dia cakap. relax jek dia berjalan berkaki ayamm hahahah


Okaylah habis sudah cerita ku, hee walawehhh mentang2 boss aku tak de mmg rehat beno aku nie hihi, bos aku pergi perhimpunan UMNO. so aku je lah kat opis, heaven jek rasa hahahah 

Bye
<3

Terima Kasih Sudi Baca :)

5 comments:

Mrs Velentine said...

stuck kat atas..mmg bahaya

Miss Zahirah said...

bile la ble pegi legoland ni yer.. huhu

Chic Na said...

hr ni rabu la dear. tak dpt pegi, dpt tengok gambar pun jd lah. huhu..

THE AUTHOR said...

Takut tinggi rupanya!!!

hnahdy said...

bila la nak p sana.. 3 4 tahun akan datang kot. bg ekonomi stabil dlu.hehe

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.