Ditimpa Besi

Assalamulaikum

Salam Hari Jumaat Semua, Semoga hari ini lebih baik dari semalam :-) , Hari ini line tenet kat opis sangat mendambakan, mencik la mcm niee hee . Hari ini aku bawa bekal dari rumah, aku bawa mee goreng, tapi bukan aku yang masak, ma.usu aku yang masak hihi .

Semalam masa tengah hari aku balik rumah nak makan, tapi tak makan pun sebab kenyang. Aku kalau balik rumah untuk solat jek, aku jarang solat kat opis sebab aku tak suka amek wudhuk kat opis sebab airnye rasa clorin yang tersangatlah kuat. Lagipun rumah aku dekat dengan opis, jadi tak ade masalah nak balik rumah.

Berbalik pda tajuk, kaki aku sekrang tgh galak membengkak, kaki aku bengkak disebabkan kena hempap besi penyendal pintu. Perkara nie terjadi semasa aku nak pergi kerja balik, masa tue hujan jadi aku berbual2 dulu dngan ma.usu aku kat tepi singki sebab ma.su aku nga basuh pinggan . Besi penyendal tue biasanya mmg disandarkan dekat tepi pintu, tapi semalam dia dekat tepi singki jadi mak.usu aku terlanggar masa dia nak susun pinggan,mak.usu aku telanggar besi tue dan secara automatiknye besi tue pun terjatuh lalu terhempap dekat kaki aku. eh, korang paham tak ape yang aku cerita nie hee


nie memula masa lepas kena hempap , mmg merah n terluka sikit. Memula tak rasa sakit tapi lepas bape minit aku terus rasa bisa sangat. Nak bawa motor pun tak boleh nak tekan sangat, aku kena kaki belah kiri jadi nk tekan break rasa mcm nak nangis jugak hihi aku kan gembenggg


Nie bila dah lepas bape jam kena, jadi bengkak. tertiba rasa mcm taff sebab urat2 kat kaki keluar hahaha tapi pagi tadi bangun, ibu jari kaki aku pun dah naik bengkak. aku dah letak minyak panas, harap2 susutlah bengkaknye.

Okeylah nak buat kerja dulu, hari ini boss aku balik jadi kenalah stand by ape yang dia bebel hehehe
Bye!



Terima Kasih Sudi Baca :)

8 comments:

Miss Zahirah said...

faham dgn citer awk tu..
semoga cpat sembuh.. ;)

Chic Na said...

nampak mcm sakit je keyrah. tak g klinik ke?

Niesa said...

kaki yg kena semlm ea?nisa tiba2 blur qira tekan break guna kaki..hahaha..lupa yg nisa guna ego tu la tekan break guna tgn je..hehe

Mimie said...

adoila...skitnye

ida =) said...

erkkk... klinik?

hnahdy said...

mesti jalan ginjat2

RIZZNA said...

Aduh, msti sakit kann...dh suruh doktor tengokn ke? Takut2 ada yg tk kene. Ni arini leh gi opis lg tu

Unknown said...

Semoga lekas sembuh dan lebih berhati-hati di kemudian hari.

 
All Right Reserved To Cik Keyrah . Full Edit By Cik Rose Cute.